2009. szeptember 2., szerda

~ sálálááá ~

Konban wa~

na ma elmentem korareggel Csepeli Önkormányzatra, mivel tegnap esett le, hogy 1 hete lejárt a személyim XD *okos~*

aztán vicces volt, mert tegnap elmentünk tartózkodási hely módosítását megcsináltatni lakcímkártyán, és ugye azt bevették itt a halászetelki önkormányzaton... és ma mondta a csaj a személyimnél, hogy és a lakcímkártya? mondtam neki mi a helyzet, erre ott hüledezett, hogy és lejárt személyivel hogy fogadhatták el? mondom nem kérték csak a lakcímkártyát.. de hogy ahhoz kellett volna a személyi is... namondom jó... erről ennyit... szal kaptam időpontot 16-ára, majd akkor be kéne mennem... elvileg akkor kapok ideigleneset, és majd talán októberben lesz is új személyim :'D

aztán elmentem buszhoz, nézem tökjó, még van 20 percem... mikor csörög a telefon, anyám hív, hogy ugye megnéztem hogy mikor van tüdőszűrés? XD mondom aha most tartok oda XD szal visszakanyar, még vagy 3x felhivtam, hogy mégis merre van XD nem lett volna nehéz, csak átmenni a másik oldalra és ott van ~.~ csak ugye Fru ügyes :'D

aztán busz, le Szigethalomra igazolványképet csináltatni, mert holnap kell beiratkozáshoz 3 is o___O;;; aztán mielőtt leszálltam volna, nagyanyám hívott, hogy ő is most megy le, és vrjam ott meg... megvártam, addig megcsináltattam a képeket, utána mentünk elintézni 1-2 dolgot, és bementünk a kínaiba *-* mint ruhát nézni XD vagyis ő papucsot akart, de nem volt~~~ és kifelejövet mondta, hogy nézzek szét és kaptam tökcukker pólót *-* 1400 és ilyen fekete és pink kislány van rajta *-* (nemtommért, pedig utálom a rózsaszint, de most valami cukkerséget akartam XD) *Fru megkattant~* majd holnap csinálok képet róla *-* ha lesz pénzem megveszem a másik felsőt is sztem XD volt vagy 4 amit kinéztem, mint ilyen 1200-1400 forint~

aztán irány Auchan~ mert anya mondta, hogy menjek be zsömlét venni meg boritékot (utóbbi nemvolt olyan o__O;) szal ott kóvályogtam... fél 3tól fél 5ig XD ésésés *w* ugye rossz (vagy jó) szokásom, hogy mindig a könyv/dvd/midnenfélemédia cuccoknál leragadok... és megyek a sorok között... füzetek, könyvek... és MANGÁK *-* nézem és 500 azaz öccázér~~~ szal XD
- Nyári srácok 1-2-3
- Sztár trekk asszem XD meg Földfény o__O;
- Házi Ninja nemtomhány XD
- Bizenghast 1-2-3
- Éjféli opera 1-2-3
asszem ennyi~
ebből megvetettem anyámmal a Bizenghastokat és az Éjféli operákat XD de tuti hogy bónuszként megveszi a Nyári srácok 3-at mert az még nincs meg csak az 1 és 2 :'D *am igen... anyám anime és manga rajongó XD 45 évesen igen XD*

Azóta hazaértem 5kor és agyfasz sorozat~
szedem össze a papirokat amiket a holnapi beiratkozásra kéne vinni...és nem tudok rájönni, hogy a költségtéritéseseknek (mint jómagam -__-) miaza hallgatói szerződés @___@ azt irta a másik papir, hogy az is mellékeve van de nincs @___@ szal most kezdek kétségbeesni.... na meg még holnap reggel lesz befizetve a 170 ezer XD 8kor nyit az otp, anya kiveszi a pénzt, befizeti és 10ig remélhetőleg beér a csekkel a sulihoz XD még jó, hogy csak 1re megy dolgozni és be tudja hozni o__O;

aztán egy kis pozittív is legyen (elfelejtettem hol tartottam, mert közbe mást csináltam XD)

szal 1-2 órája nézegettem Aki blogját... ezek barbeque-zni voltak XD hát kész :'D azook a fejet XD azok a képek 8D be is rakom ide őket XD

lól Aki a fejed XD

Kis alkesz~
*háttérben az az üres Jack Daniels XD mai remélem figyeled XD*

uh XD *sirvafakad és röhög* XD

am a többiek is ott voltak, csak ők a másik irányban, amerre ezek nem fényképeztek XD asszem Mao is rakott be képet róla~


öööö~ totál elvesztem gomen XD csak össze-vissza csinálok mindent, keresem a papirokat holnapra... nyomtatok (köszi Eve imádlak *-*) és még nem döglött be a nyomtatóm XD csak kiirja h kevés a tinta ~.~ nemtom hova eszi ez meg @__@

namind1...

majd ha eszembe jut, mit akartam még ideírni, akkor írok XD

boa sorte~

mood: Yuya in the box XD
music: semmi~

u.i.: 0.13 van és asszem minden papiromat összeszedtem, csak kitölteni nemtom őket rendesen XD majd remélem bent segitenek o____O;

5 megjegyzés:

zuccherina dolce ♥ írta...

akkor én kurvajól jártam, mert a tüdőlötyögővel szemben lakom. XDDDD
és vúúú, megyek osánba mangát venni *______*

Fru-chan írta...

jó~ de nem a csepeli tűdőizével szemben XD

és gyere~ vagy megveszem neked ha pesten vagy és adsz pénzt és megmondod h meik kell X D

kunni írta...

Aki még mindig pocok *_* és imádom.
*ölel*

lena írta...

basszus, mikor beléptem, és kicsiben mutatta az első képet, azt hittem, te pózolsz rajta vkivel...XD aztán olvasom, Aki... ^^'''

Fru-chan írta...

igen *w* Akipocok *q* *nyekereg*

nejem: okké XD ha én ugy nézhetnék ki~~~ *lehet nagyoobb egóm lenne mint Kamijonak, ami lehetetlen XD*