2009. szeptember 10., csütörtök

~ Shinji ~

Konban wa~

igen megint új fejléc *-* most éppen Shinji~ csak hogy maradjunk SID háza táján ^^
és mert szép ez a kép *-* és mert amúgy háttérből vágtam le és irtam rá idézet és szenvedtem vagy fél órát, mire megcsinálta ez a retek a fejlécet, mert nemtaláltam pont olyan színt, hogy a jobb oldala passzoljon... és mivel nem tudom, hogy lehet a fejlécet jobbra rakni ennél a sablonnál, igy paint barátunk segitségét kérve átszerkesztettem a bal oldalát és ennyi XD *Fru kerativkodik című rovatunkat hallották*

és hamár akkor :'D asszem ez még nem volt bent *w*

SID - Mitsuyubi PV *w* mert imádom a számot *w*


SID - Namida no ondo PV *mert annyira szép szám és a szövege is *-* *


és a végére XD

Doramu no DRYER desu~ XD *szeret Yuya*


na asszem ennyi :'D

Daffunda (・ε・)

mood: Shinji~~~ X3
music: NINCS XD meglepődtél? :'D

0 megjegyzés: