2009. szeptember 3., csütörtök

~ mert minden napnak... ~

jó a vége? o___O; jó lenne ezt mondani, csak nem lenne teljes az igazság... mondjuk még nincs vége a napnak de akkoris~

szal reggel 7kor keltem, papirok összeszedni, mindent be a táskába~ beraktam még az Éjféli opera 1-t is csak végül elő se szedtem X D

8.08kor jött busz nem 8.03kor~ szal anyám a postán befizette a tandíjat és még kiért vele a megállóba~ szal nem kellett berohangálnia utánam pestre XD

szerencsémre tök korán beértem, még volt fél órám, addig megnéztem hova kellene menni. 222-es terem :'D megkérdeztem portásbácsit, merrevan, aszonta 2. emelet balra. felmentem, balra és nézem, nincs csak 221es terem XD elindultam másik irányba, ott meg 212es volt XD aztán indulok vissza hátha valami rejtett ajtó XD és jön utánam valaki, megfordulok: ugye te is japános? mondom igen. Szia Doa-chan vagyok :'D lóóóóóóóól XD megvaaagy~ szal Doa-chan az, akivel még tavasszal hülyéskedtünk, hogy tök jó lenne, ha ugyanoda vennének fel, és legalább egymást ismernénk, meg akkor padtársak vagy miaszösz XD és bejött 8D szal egy csoportba vagyunk.. hétfőn elvileg ha összejön, náluk leszek és együtt próbáljuk a tantárgyainkat felvenni XD de előtte még délelőtt lesz az évnyitó o__O; még nem tudjuk, hogy jutunk el oda, de megtaláljuk 8D de majd~

aztán akadtak gondjaink a papirok kitöltésével, de megoldottuk XD (nem igazán voltunk tisztában azzal, hogy mit-hova-miért kell irni XD) de megoldottuk~ (jha már irtam XD)

olyan dél magasságában jöhettünk is el, szal mivel nem volt már semmi dolgunk, elmentünk sétálgatni, meg Doa kitalálta hogy van a közelben egy teaház, szal oda elmentünk *-* Vörös oroszlán teahát asszem XD de finoooooom *w* mmint a tea~ Jázmin teát kértünk meg ő máffint én meg cézásor szendvicset~ *finooooom* és közben jó sokat dumáltunk, hogy végre valaki akivel beszélünk és érti is hogy kikről megy a szófosás *-* kibeszéltük gazettet, meg naitot meg sidet meg még nemtom ugy alapjárat jérokkereket XD

aztán olyan fél 3-3 körül megint mászkáltunk, és kitaláltuk (vagyis én de Doa-chan is beleegyezett~ remélem nembaj ha így hivlak XD) szal elmentünk a japán könyvtárba~ mert még oda nemsikerült sose eljutnom XD a villamosmegállóban megtalált minket 3 hiperpigmentációban szenvedő lény oszt odaszólt az egyik: megmondalak ott a néninek, hogy micsnálsz. figyeled? mondjad má meg ennek hogy ne verjen? látod hogy ver? (eh bazeg -____-;) aztán bementünk mekibe innivenni, meg kaját, amit inkább nem vittünk be könyvtárba szal az épület előtt leültünk a szélén vmire és megettük, hát nem megint megtalált az a 3 lény? o___O; Doa aszonta hogy miatta van XD jha meg minden miatta volt ma~~~ *szereeet~*

szal könyvtár... betámadtuk a What's in? magazinokat~~~ a mostani boritóján "egy fiúbanda van, nemtomkik" amit sikeresen megfejtettem 20 perc alatt XD nem kanjiból.. hanem oda volt irva a magazinban XD Tohoshinki~~~ de ezt igy hosszas töprengés után XD meg voltak érdekes bandák még benne XD meg volt DJ OZMA 8D *kisült a retinája*

meg kb minden mostani boritóján Vamps van o__O; meg a fele készlet elején Laruku vagy Hyde vagy Vamps XD és pont az nem volt ott, amiben Aoi van @___@ pedig én azt akartaaaaam~ na majd legközelebb~ de voltak érdekes cikkek és SID *w* ott nyekeregtem, hogy "Akinak nincs megrajzolva a szemöldöke és tökritka és HOGYNÉZELMÁRKI???!!!?!?!! XD" meg hasonló reakciók, persze csak halkan kuncogtunk mert ugye könyvtárban nemhangoskodunk :'D közbe mászkáltunk a könyvek között is, tökjó *-* meg találtunk olyan könyvet, hogy "How to draw your own manga" vagy ilyesmi XD énmeg benyögöm: előtte nem lehetne olyant hogy how to learn drawing? mert én nemtok rajzolni... vagy ha már ilyen akkor mért nincs olyan, hogy "how to draw your own YAOI manga" és ezen elkezdtünk röhögni, Doa majdnem beborult a sorba annyira röhögött, ott keringtünk röhögve, fogtuk a szánkat, hogy ne legyen hangos XD ez a süket szövegelésem ment fél 6ig, amikoris ugy döntöttünk, hogy 6ig van nyitva, inkább induljunk el hazafelé :'D aztán még a villamosmegállóban beszélgettünk, és ilyen félpercenként jött egy villamos, kb negyed óra után elbúcsúztunk és haza~

tök nyugisan hallgatom a zenét, megyek borároson a hévhez, erre csörög a telefonom... itt vége a nap szép-és-jó részének ~.~ túl szép volt ez a nap, hogy ne lenne benne valami elrontó~
anyám telefonált, hogy nagyanyám ideges, hogy nem tudott elérni és h hivjam fel. aztán már telefonon keresztül is kaptam lecseszést, hogy mitképzelek én magamról hova mentem? stb... itthon a másik fele.. hogy attól, hogy 20 éves vagyok, nem kell azt képzelnem, hogy elmászkálhatok csak mert a kedvem úgy tartja, én meg mondtam,hogy szokjanak hozzá, mert ugyis sokszor lesz olyan, hogy elmászkálok, közös tanulás stb.. erre hogy azért van az otthonom, meg a gépem, hogy itthon tanuljak, és nem megyek sehová... hát KAPJA BE MINDENKI!!!! szüljön nagyanyám sünt ~.~ elegemvaaaaaaaaaaaan @___@ utána meg én vagyok megint a hülye, hogy miazhogy a barátnőim többet jelentenek nekem, és akkor mér nem tudtak tanácsot adni, hogy nem is ebbe az iskolába kellett volna jelentkeznem stb... jaj annyira kikészit.... már vacsorázni se hagyott ~.~
aztán közöltem, hogy ha összejön, akkor hétfőn nem nagyon leszek itthon, mert Doa-chanéknál megprobáljuk megoldani a közösen vegyük fel a tantárgyainkat dolgot, mert mondta, hogy több gépük van ^^" szal remélem összejön, ha nem akkor max msnen is kommunikálunk közben XD

na a végére egy kis jóság~
Mao blog 8D *megint leragadtam igen...*
még mindig piros a szeme, szal a szemkötő elengedhetetlen kellék volt most is XD és kék lencséje van~ (erre valaki beszólt, hogy legyen Kuroshitsujis Ciel cp XD)


buruu maaaaaan~ *megzakkant*

na asszem ennyi~

boa sorte~

mood: Mao nekkid *Q*
music: még mindig nincs XD

3 megjegyzés:

zuccherina dolce ♥ írta...

és a capsule-t nem is írtad! XD

nagyanyád meg... majd ha beházasodom a yakuzákhoz, jól ráuszítom őket D: XD

Fru-chan írta...

oh télleg hoppá :'D akkor ide irom: egyik magazinban 1 oldal Campsule cikk volt~~~ és Saku nem csuklott, pedig emlegettem D:

am meg jó~ énis tervezem, hogy valamelyik yakuzával össze kéne szövetkezni mert már nagyon nembirom >.>

kadzsesz írta...

XD A könyvtárosnéni biztos szerette hájdot :Đ ..

Egyébként meg a nagyanyád nyugodtan csigát ehetne már *pinky2