2009. szeptember 18., péntek

~ Hitsugi no Pantsu 8D ~

nyiiih Konbanwa~

~ annyira áh ez a nap *w* délben taliztam Doával, mentem külön japánra úgy, hogy elvileg negyed 1kor lett volna de kiderült, hogy negyed 2kor van XD szal 1 óra szabad, igaz elkéstünk, mert bementünk mammutba XD vettem vastag füzetet, mert egyszerűen nincs füzetem elég XD aztán be akartam fejezni a házit de nemsikerült, de utóbb kiderült, hogy az utolsó oldal nem is kellett mára szal XD aztán japán *-* jóvolt
~
aztán mentünk Bettivel könyvesbolt meg antikvárium, hátha van vmi japán könyv vagy szótár, ami kell suliba de nemvolt... nekem meg 17.15re Üllőin kellett lennem, szal elmentünk villamos végállomásig, elkisértem Bettit a másik villamoshoz, én meg vissza~

~ ex-13.c mozizás :'D megnéztük a Másnaposokat XD kegyetlen bazeg áucs XD fáááááááájdalmas volt XD annyit röhögtünk XD de jó volt még ha kis időre de látni a volt osztályt.. még ha nem is a teljeset de na ^^ aztán Kingáék hazahoztak kocsival XD

~ és nyááááááh *w* Nightmare in Nightwear XD keeeeeell *w* most nézem és áh *w* szal Hitsugin lila leopárdmintás boxer vaaaaaan XD *kisültaretinám XD* megmeg össze van fogva a haja *w* eskü kedden ugyanígy volt az enyém is bazeg XD csak nekem rövidebb szal nem teljesen így nézett ki :'D de uh *w* akkora édes én megzabálom X3 *nyekereg* nekem kell egy Hitsugi itthonra *-* tuti, hogy egész nap a nyakában lógnék és vinnyognék, hogy "kakkoiiii~ kawaiiiiii~ X3" meg hasonlók XD *fengörl igentudom XD*
szal súlyos.. nagyon súlyos fengörlizmusban szenvedek XD de ez van... akinek nem tetszik, az ne olvassa ennyi XD többet nem tudok tenni az emberiségért 8'D meg Yomi akkora egy idióta XD melleket rakott fel XD



megmeg *-* Nightmare - _REM PV *w*


najó, asszem egyelőre elég ennyi is belőlem XD még annyit, hogy ma SOJ forumtali, én kimegyek 1-2 órára max, mert MEGÉRKEZETT A NAITO HISTORY BOOKOM *w* igaz 12ezer lesz és jelenleg max 8 lesz nálam de... mai megkérdezte, hogy az úgy jó-e, hogy most azt a 8at odaadom és majd kövi hónapban a maradékot és elvileg jó *-* szal holnap naito history book *w* OMFG el sem hiszem *-*

Daffunda (´ε`)

mood: Pantsu~
music: semmi, mert videot nézek XD

2 megjegyzés:

Eve írta...

Jól áll neki a lila. XD
És fetrengős Ni~ya... *_______* Eve akar fetrengős Ni~ya...

Fru-chan írta...

XD én Hitsugit akarok *-* lila boxerban vagy anélkül mindegy XD annyira egyemmeg *-* és először látom kifestett körmökkel O___O ennek nője van ?!?!??!?!?!?!?! *rajtam kivül XD*