2009. szeptember 15., kedd

~ Jeeeeej XD ~

Konban wa~

Elkezdődött végre az egyetem XD tegnap annyira jó volt :'D nagyon jófejek a tanárok, remélem ez így marad az elkövetkezendő években, amíg odajárok XD de nem fogom részletezni, nem is baj, úgy se olvassa senki el XD

aztán elmentünk egy tanárnőhöz, hogy külön japánra jelentkezzünk, szal jövőhéttől heti 3x még plusz japán ^^ jha ma is lett volna de nekem más dolgom volt.. erről később :'D de pénteken megyek ^^ hacsak nem pont akkor lesz ez az ex-13.c mozi-banzáj XD na majd kiderül, írtam Mártinak, mert az ő ötlete volt *legalábbis tőle kaptam mailt erről XD*

Ma meg :'D Doa reggel késett, de még időben beértünk, csak helyünk nem volt, de megoldottuk! :'D hoztunk másik teremből székeket XD és dupla retorikai gyakorlat :'D hát nemtom XD még majd kiderül, hogy fog ez menni XD *nemtud fogalmazni és még lámpalázas is XD*

aztán KRESZ :'D IGEEEEEN KRESZ XD MOST XD és ÁTMENTEEEEEEEEEM :'D annyira örültem omfg XD és nemérdekel én jövő nyárig nem akarok hallani vezetés felől XD majd akkor megpróbálok menni, addig szakadjon le rólam XD
szal kresz vizsga miatt ma nem tudtam menni japánra XD szal asszem pénteken nagyot fogok szívni bazeg O___O addig még megtanulom a hiraganákat eskü XD rendesen XD és megpróbálom neme elfelejteni a felét XD és előre megtanulok 1-2 mondatot a bemutatkozáshoz, hogy ha már nem mentem be 1. alkalomra, akkor 2.on ne égjek be XD

*2 óra múlva*

gomen XD elmentem pancsolni meg kaja meg anyámmal Tsubasa kapitányt néztünk XD *igen.. mert én szeretem a Tsubasa kapitányt XD*
jha am akkor mentem le pacsálni, mikor anya hazajött és vett húgomnak ilyen áztatottat XD és mivoltbenne? namivoltbenne? *-* MOTKÁNY CERUZADÍSZ XD tudni kell, hogy eddig csak a dínófej volt benne, erre 1x bontom én ki és Motkány XD *megtartotta*

jha meg hamár *-* megint egy kis blogos blog :'D

Mao megint zabálnivaló *w*
~ ez a beszólása, hogy most mekibe elment egyedül és egy rajongóval kezetfogott, és hogy KOJIMATTY részét is elhozta, biztos kicsit gyanús volt XD és Kojimatty XD ezen behaltam XD szerencsétlen Manager-san XD am Kojima-san... ezmegitten Kojimattyzza XD am jófej ember Manager-san :'D kötélidegzetű az biztos XD mert ezekhez az kell XD *szeret SID*

~ Mao széééééép *-* koncert után és igy irja, hogy a szeme fehérje szép tiszta fehér XD és hogy ezt muszáj volt lefotóznia, mégha a sminkje már elfolyt XD


~ meg koncert utáni mosolygás *-* *szvsz inkább próbálkozás de zabálom megfele *w* X3*


~ Aki meg uh *Q* éjszakai viselet *Q* ebben aludt *-* *Fru súlyosan megfulladt a nyálában*


szal uhu *w* vagy あはーん

asszem mára ennyit XD *elhúz nézegetni a hiraganákat holnapra XD*

Daffunda (´ε`)

mood: あはーん
music: Bull Zeichen 88 - Prologue PV XD omfg 8D

u.i.: nemtom mikor kezdtem, de most 22.40 van XD

5 megjegyzés:

swannie írta...

nyafff úgy irigyellek>< XD
<33

Névtelen írta...

Nyuh tök jó, hogy ilyen sok japán órád van *-* Ganbatteeeee~
Maofish meg iszonyat édes *-*

Fru-chan írta...

Szasz~ : mér is irigyelsz? XD nem lesz egy sétagalopp ez a japán áh XD

Maggie: arigatou~ ganbarimaaaasu~

Eve írta...

Remélem azért feltűnt Aki-chan esetében, hogy reggeli merevedés...XD *gyorsan kiszúrta*

Fru-chan írta...

igen Eve feltűnt XD *első amit észrevett de inkább nem kiáltotta szét* XD

de komolyan, hogy képes a fejét lehagyni? XD áh hülye X3 de énis ilyen cuccokban rohangászok itthon XD *gondol a bő gatyára aminek a szárán tapos~*