2009. szeptember 12., szombat

~ Super Doctor G ~

oké tudom XD az előbb blogoltam de ez kimaradt, de mivel nem akartam, hogy elvesszen a sok más között, inkább külön berakom ide, úgyis már 2-3 napja terveztem, hogy berakom *rájöttem, hogy mindig csak ez maradt ki*

na szal~ Gackt valami rádiózás és vendég Kamijo 8D am totál nemismerem ezt a rádiózást, szal a Gákt rajongók ne kövezenek meg, ez az egyetlen video amit láttam, ezt is nejem küldte valamelyik nap XD de ez kegyetlen XD



na am spanyol a felirat elvileg, de ha rákattoltok a jobb sarokan levő CC feliratra, behozza a yt-s feliratot angolul... remélem ti is megtaláltátok, nem csak én XD hajrá 8D

Daffunda (・ε・)

3 megjegyzés:

lena írta...

hát elég kegyetlen xDDDD am a betelefonáló, akinek az énekes és a civil, v mien énje nem jön ki egymással -v mit értertettem én? xD- az Kamijo?

Fru-chan írta...

levelet irt, hogy a zenész és a hétköznapi énje nem jönnek ki egymással és hogy Dr. G tapasztalt-e ilyent és tudna-e segiteni XD és igen Kamijo XD

lena írta...

ajj, egyem azt a skizofrén egoista fejét <333 xD