2009. augusztus 30., vasárnap

~ újabb érdekfeszítő bejegyzés ~

Konban wa~

hát fantasztikusan telnek a napjaim, bárcsak haza se jöttem volna ~.~

tegnap megint megkaptam, hogy egy szar alak vagyok, hogy nem értek semmihez, mindezt csak azért, mert "csak" 410 pontom lett az érettségin -__-; oké, tudom, nem a legtöbb, de ez van... nem sikerült a francia és most ezért nyíghetek egész életemben amig meg nem döglök ~.~ remélem ez hamar eljön, mert már nem bírom sokáig....

de legyünk vidámak, mert a szobámban egyedül tök jól érzem magam a gép előtt, mégha fenyegetnek is, hogy ez így nem lesz jó, mert tanulni is kéne, nem csak netezni meg beszélgetni meg olvasni... mi lenne ha egyszer az életben lenne egy kis szabadságom és azt csinálhatnék, amit akarok? @___@ *nyekereg*

najo~ legyünk optimisták :'D

~ Hitsugimnak fáj a szeme @__@ megsérült a szaruhártyája (vagy valami ilyesmit olvastam o__O;) és most nyekereg az is, hogy nem tud lencsét hordani... de egyik csaj írta, hogy koncerten kisebb lencsét viselt tegnap, és hogy a közönség kérdezte, hogy jól van? és mondta hogy jobban, de kb majdnem bekönnyezett a meghatódottságtól, hogy ennyire aggódunk érte ^______^ *szeret Hitsugi~* nekem is volt már megsérülve a szaruhártyám, és kb 1 hónap alatt helyrejött, remélem neki is ^__^ X3

~ nembirom ki, hogy ne rakjam be ezeket a képeket *w* gólyatáborba indulás előtt ez a 2 kép volt az utolsó, amit megnéztem és itt nyekeregtem *w*

Akichu~ *Q* *elcsöpög*
olyan szép *w* csak egy kis izom kéne oda hejj~

ez meg oh *w* rám is dőlhetnél igy *elfolyt*


~ na akor jön pár blogos (nemenyém) bejegyzés amiken jókat vidultam :'D ~

~ Yuuya elejtette a koncerten a dobverőjét XD jajdeügyesvagy :'D ha nem irtad volna blogban, talán nem is veszi észre senki XD

~ Mao megint fel tudott öltözni XD
mondjuk én még mindig a JITB képeken vinnyogok XD ahol Kiyoharu megfogta a hátsófelét :'D poén, hogy mind a ketten berakták blogjukba XD de Maonyan akkora káváj fejet vágott *-* igy fogta a fejét *-* eskü tiszta rákvörös lehetett X3


~JITB képeken :'D Kiyoharuval 2


és Daigo-val~

~ a mostani kép meg XD az a ruha 8D honnan szedted? XD kukából vagy nagymama szekrényéből? X D az a piros cipő meg... nocomment~ *szeret Maonyan~*


~ nyuhu Akinak megint szép sötét a haja *w* és az ott télleg a testvére? o__O; vagy csak vmi senpai? @__@ sztem hasonlitanak o__O; *rossz megfigyelő XD*


ezt meg Kunni blogjában láttam és ah *Q*


nemtom mitakartam még XD mmint a kövi 2 dolgon kivül o__O; namind1 akkor utolsóó 2 dolog *-*

~ új naito ohp képek *w* annyiraszépek *-* széééééép fehéééééééééér *w* nemrakom be csak a csoportképet meg a kisképeket ^^" a nagyobbakért lehet zargatni~



Hitsugi annyira szép rajta *w* és sztem fogyott O_____O vagy nemtom.. de fogyott o.o

~éééééééééééééééés XD *nagyon röhög* új senka (sendai kamotsu) ohp kép XD ezen annyira besírtam omfg XD kegyetleeeeeen 8D *nocomment*


najo ennyi XD

boa sorte~

mood: kyaaaaaaah XD SenKa~
music: semmi me' elromlott a fülhallgatóm ~.~

1 megjegyzés:

swannie írta...

Nyúúúú kitartás hallod e? Nagyon is okosügyes vagy, tök jó a pontszámod iss..


Senka....neeeeeeeeeeeeeeXDDDDDDDD
vigyétek előleeemXD najó nemXd de ez ütXD