2009. szeptember 19., szombat

~ Naitoooo book *w* ~

nyih~ Konbanwa~

*warning: fengörl veszély XD*

uuuuuuuh *w* megérkezeeeeett *nyekereg. vinnyog, örül, mindenbajavan*

Nightmare History Book *w* annyira széééééép és az enyéééééém *w* és áh nemtom elolvasni XD de uuuuuh *w* maaaaaajd~ majd egyszer bittosan az is menni fog XD
dedeeeeeeeeeedeeeemoooooo~ végre a kezemben tarthatom *w* vagyis inkább biztonságosabb helyre, a polcomra raktam, miután egyszer végiglapoztam és áh XD uh *-*
most el lehet képzelni, mennyire fel vagyok dobódva XD

~ más: Eve kérésére (vagy nem XD) berakom az 1. részét a tegnapi NicoNico - Nightmare in nightwear műsornak XD nesze neked fetrengő Ni~ya *-* de Tsugim viszi a pálmát bazeg XD
- lila leopárdmintás boxer XD (rajongótól kapta... eskü külödök neki egy cukit, hátha legközelebb azt veszi fel XD)
- nézem a videot, Niyát mutatják, egyszercsak balfelől benyúl egy EEEEEEEEKKORA RETEK XD ami Yomi táskájából került elő XD de hogy neki minek azt nemértettem XD na lényeg: benyúl egy retek, böködi Niyát, erre másik kameraállás: Hitsugi böködi Niyát a retekkel XD észreveszi, hogy a kamera őt is veszi és eldobja a retket XD *enfantilis kicsi szivem X3*
- meg fekete a körme O____O ennek nője van??!?!?!?!?!?!!!?!?!??? rajtam kivül .____. sztem tuti, hogy nő van a dologban XD növeszti a körmeit O__O mi más indittatás lehetne még? XD *Fru kombinál* jomindegy.. fekete körmei vannak *w* *sipákol*

na akkor video~


öö XD asszem ennyi XD
nem :'D

vetem ma pendrive-t XD úgy volt, hogy anyuhoz mentem volna be, de nemértem miért, de a Camponában kötöttem ki XD szal ott vettem 3ezerért egyet XD *lehet máshol olcsóbb a 2 gigás de nemérdekel XD*
tök cuki kis fekete *-* bedugom és pirosan világit XD *elvan a gyerek....* jovanna még nem volt kezemben pendrive XD majd rajzolok rá XD *hülye desu~*

ennyi XD megyek nézni minnyá SenKa dvd-t *-* mert tegnap letöltöttem *w* és uh *w* XD

Daffunda (´ε`)

mood: kohi~
music: csend~

5 megjegyzés:

Molly írta...

Gratula ^^
Örülök hogy áttudtad venni.
Azért vártam volna pár fotót... :D
<3333

Fru-chan írta...

de nemtok mivel csinálni XD
de ne panaszkodj, webcamon keresztül láthattad :'D

Jiyool írta...

nyehehe,akkor ez az amiról vinnyogtál nekem?most már tudom.grat a bookhoz.majd szeretném látni.
chu*vetődi pinre*

zuccherina dolce ♥ írta...

aha és engem be sem írtál, hogy te milyen vagy! D:
*szeret*

Eve írta...

Grat a könyvhöz, várom szeretettel megtekinteni. *__*
A vidi meg... *mélylevegő* Arról nem volt szó, hogy Ni~ya yukatában(!!!) fog itt nekem fetrengeni. XD Még jó, hogy kéznél volt a kispárna és azt rágtam vinnyogás helyett. XD
És Hitsugi milyen erős vonzalmat érez Yomi orra iránt... XD Én a chibi helyében fejbe csaptam volna azzal a táblával. XD