2009. szeptember 11., péntek

~ ez a mai nap XD ankávé és guriga 8D ~

Konban wa XD

lól hát ez a mai nap télleg :'D

~ 3x keltem fel... egyszer 11kor, hogy én Music Stationt akarok nézni, de rájöttem a felhozatalt nézve, hogy ez biza nem érdekel, ráadásul délután 1kor lett volna XD *elnéztem az időt na XD* szal visszafeküdtem... olyan dél körül már ordítottak értem, hogy van-e nekem olyan könyvem, amiben az ilyen gimnáziumok meg középsulik vannak ~.~ mégis honnan? van egy 2001es és egy 2004es, de azzal már nem sokra mennek XD

~ aztán visszaaludtam és olyan fél 4kor felkeltem, hogy ez már nem mehet tovább XD szal gép bekapcs, fel kéne ébredni, utána megint zargattak, hogy még véletlenül se tudjak semmit se nyugodtan nézni XD mondjuk csak azt akartam volna megtudni, hogy melyik dorama megy még... de rájöttem, hogy az Orthos no Inuból csak 1 részt láttam, szal majd azt is jó lenne megnézni, meg akkor már azt az Ikuta Tomásat is amiből szintén 1 részt láttam, azt is akkor, amikor leadták, asszem a Majo Saiban volt az XD uh na majd aztis *-* megmeg lesz most 2 dorama is amiben Oguri Shun játszik *w* Tokyo DOGS és Mizushima Hiro is játszik benne *w* duplán meg kell néznem XD *fengörl*

~ uh meg közben elkezdtem nézelődni TW oldalán, már most nem emlékszem, mit kerestem XD de ott kötöttem ki, hogy a 'rumours' részlegre felnéztem. első amin megakadt tekintetem: "girugämesh confession?" mondom wtf XD és egy ilyen mondat fogad:

Яyo: I’m married.
Satoshi: I’m gay.
mondom WTF XD és volt egy link, hogy az egyik interjúban mondták XD amőgy sztem poén :'D ugyecsakpoén? o.o 8D am I T T van az interjú, és én akkorákat röhögtem rajta XD annyira hülyék XD asszem lehet ráveszem magam és lefordítom magyarra XD de nembittos 8D *lusta desu~*

aztán a délután folyamán felmentem Mondo forumra, és mivel kb 1-2 hsz volt csak azokban, amiket szoktam még olvasgatni. szal gondoltam benézem ankávé topicba, emrt mért ne XD első sokk:
~ Miku a tengerparton XD eskü a kép miatt még a végén előszedem a lemezeiket XD


~ második sokk, ez nagyobb XD BODRINAK VAN SAJÁT HAJAA~ 8D és NEM göndör XD na ennél a résznél kb visitva röhögtem XD kész ennyi 8D és ők is borostásak.. MIND 8D csak hogy azok a fengörcsök, akik sipitoznak hogy ők tökéletesek, kicsit visszavegyenek és lássák, ők is csak emberek és 20onpár évesek és igenis FÉRFIBÓL vannak még ha nem is látszik mindig XD *szemét desu~* na itt a video XD


még a végén odáig fajulok, hogy itt fogok megint vinnyogni, hogy mekkora édesek, mint anno 2..lassan 3 éve XD

~ aztán este nejem feljött msnre és küldött nekem chibi képet X3 annyira édes *-* most ilyen Jasmine sorozatot csinál és annyira zabálom a képeket X3 ezt küldte ma *remélem nem baj, hogy berakon @__@* a rumbatök a kezében az én ötletem volt, miután közölte nejem, hogy limbó XD


ez meg a kedvencem X3 pókerparty 8D annyira édes X3


a többit nem rakom be XD de ezek áh nagyon cukik *w* *nyekereg* *szeret neje X3*

na és 1-2 órája letöltött a Girugämesh - Crazy crazy crazy dvdje *w* asszem éjjel még koncertet fogok nézni *w* meg meg akartam már nézni megint a D - Alice in dark edge dvdt is csak lusta voltam előszedni XD pedig Asagi *w*

jha amúgy ha valakinek esetleg megvan a D - Follow me dvd, akkor szánjon meg vele, mert letöltöttem TWről csak az 1. darabja nincs meg mert nennyó volt a link @___@ szal vaalki aki olvassa és megvan neki vagy tuja honnan tom letölteni megint az irjon köszöntem :'D

na ennyi XD

Daffunda (・ε・)

mood: Gurigämesh XD igen guriga~~~ *röhög*
music: van 8D Girugämesh - Dance Rock Night

2 megjegyzés:

lena írta...

nyuu énis szeretlek <333 és dehogyis baj, h betetted *.* *megölelgeti nejét <3* épp ma reggel gondolkoztam a következőn :D *beachparty*
basszus, a Bodri tökjólnézni így *__* úristen, a végén Yuukifan leszek XD Miku meg nem is olyan kis nyeszlett, amilyennek gondoltam :D személy szerint én sose gondoltam, h tökéletesek, sőt, eddig ezek a képek/videók tetszenek róluk a legjobban

Fru-chan írta...

igen én is tökre meglepődtem, hogy egész normálisan néz ki *-* és én eddig is szerettem Yuukikit XD

és Mikuról sosem hittem volna, hogy nem egy gebe XD