2009. szeptember 8., kedd

~ tantárgyfelvételi mókák és egyebek ~

Konban wa~

na tegnap megtörtént a nagy esemény XD felvettem a tantárgyaimat 8D csak még ez nem végleges XD mert ma lesz még egy tájékoztató, hogy mégis mi-merre-hány méter... szal érdekes logika, előbb vedd fel az óráidat, majd utána kapsz tájékoztatót is, hogy miket kellett volna felvenned XD szal remélem lesz, amit le kell adni XD (pl az a bevezetés az irodalomtörténetbe/nyelvészetbe ez valahogy nem o__o; főleg, hogy más, fontosabb órákkal ütköznek, ráadásul másik suliban lennének o__O;)

szal jóvolt :'D

~volt évnyitó is délelőtt. a lelkész nagyon kész volt XD így mesélt a sivatagi hangyáról, meg annak tájékozódásáról, meg a kabócákról, amit a nyaralásán látott XD érdekes :'D am 2 órás volt az egész. mmint az egész évnyitó, nem a hangyás-kabócás szövegelés XD

~ aztán mentünk Doa-chanékhoz~ jó volt *-* még 2 előtt fel akartunk volna menni neptunra, de túlterhelt volt már akkor a rendszer XD végül kb 40-45 perc "a rendszer túlterhelt, próbálja meg később" vagy mi üzenet után először nekem, majd Doának is sikerült belépni~~~ és poén volt, hogy neki volt 3 különböző mintatervből összeírt óraterve, meg az enyém, és egyik sem egyezett azzal, amit a neptun kiadott, mint első féléves felvevendő tárgyak XD szal olyan 40-44 kredit körül felvettünk mindent, majd holnap leadjuk a felesleget XD

~ aztán csináltunk pizzát bolognai szósszal meg nemtommilyen sajttal XD meg megkuksoltuk a SID lemezemet *-* meg youtubén néztünk videokat XD Ruki felvágódott a falra XD és én eddig nem is tudtam, hogy abból az 1 commentjükből van 3-4 felvétel XD de télleg van :'D majd egyszer talán belinkelem, most nem az a soros XD meg mutattam neki SID commenteket XD Yuya alakított 8D volt a "doramu no DRYER desu~" meg a "oneman~, oneman, onnnnemannn~" XD meg a mostani PatiPati 25. nemtommijére XD azt belinkelem a végén XD
meg naito videokat is XD vagyis asszem Grand killer showból a Yomi agyszüleménye olympia XD nagyonhülye 8D
persze az egész nem ilyen sorrendben, csak most így jutottak eszembe :'D

meg volt megint észveszejtő beszólásom XD
asszem a téma megint a "japánba megyünk és majd gazette meg mindenféle mókaság" címszó alatt XD és hogy jujdejó, európaiak vagyunk, meg nembarna szem. mmint Doának zöldes, nekem kékes :'D és elkezdtem, hogy: "látod? szép zöld/kék a szemem! ezt a GENETIKA gyártotta 8D te is szeretnéd, ha a gyerekednek is ilyen szép színű lenne a szeme? akkor gyere menjünk és dolgozzunk rajta XD" vagy nemtom pontosan mit mondtam, mert a memóriám az RULZ XD de ott fetrengtünk XD genetika XD szerencsétlenek elé odaállítanánk ilyennel XD házilag gyártott XD
meg még évnyitó után sétáltunk és hogy Ruki meg a kutyája és hogy ha meglátnánk az utcán... "jaj de aranyos kis kutya! szijaruki, te is ilyen kicsi vagy de jaaaj dekáváj ez a kutya *-*" XD *köcögök vadunk jeee~*

~ am nemtom eredetileg mit akartam megtalálni jrock-scans-n, de eljutottam odáig, hogy SenKa képeket nézegettem XD OMFG 8D *kisült a retinája tőle*
aztán meg SID fotozásokat *-* az összes zy-osat elvileg lementettem, ami még nem volt meg ^^ és uh *w* olyan képek vannak hogy ihaj *w* azok jönnek most ide XD meg néhány Shoxx is *-*

Mao szép *q* fel se ismerném XD de ah *w*








kommentet ne fűznék hozzájuk, mert nem tudok *w* *fengörcsöl a képeken* szépek. ennyi *q*

és a végére akkor az a Pati Pati comment XD Yuya hülye :'D Aki meg... BOROTVAAAAAAAAAA O__________O;;;;; keressed meg és használjad és ne legyen a végén MEOOOW~ *aki érti az érti aki nem az így járt XD*



meg a Oneman~ XD Yuya hülye XD Mao meg a válfával XD


meg ráadásnak egy Yuya komment XD nagyonkéééész XD *szeret Yuya~*


na~
boa sorte~

mood: Mao *w*
music: nincs~ megyek aludni XD

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

oh mein gott, egy kre japános. én is az lennék, és jaj jaj, lennél olyan kedves és dobnál egy linket a tájékoztatóhoz? el vagyok veszve. ;__; nem beszélve a tantárgyakról, amiket nem sikerült felvennem. :'C

Fru-chan írta...

igen persze tájékoztatlak, ha tudsz adni valami mail/msn/akármilyen címet ^^ am igyekezni kell, mert be fog telni ha még nem vettél fel valamit o__O; pl a filozófia és az egyházismeret az kilőve, kínai és művtöri szintén. szal ^^" de segitek csak írj rám ^^