2009. szeptember 26., szombat

~ J-cult Fest ~

Konbanwa~

Nagyon jó volt ez a mai nap *-* Szeretlek Doám, amiért rávettél, hogy menjek el veled X3 *agyon-yeti Doa-chan*
ésés találkoztam Serámmal *w* meg Mazuval de Seráááááááám *w* annyira örülök, hogy ti is kintvoltatok X3 *szeret hentai hugi X3*

szal hajtogattunk darut, elvoltunk a kalligráfiával is, a vicces videók meg ütöttek nagyon XD
tetszett az Aikido és a Kendo bemutató is (főleg, hogy Doám is aikidozik és így legalább tudom, hogy mit is művelnek ezek órán :'D) Sárkánytánc is jó volt meg a Kiyo-Kito Taiko dobelőadás is fergeteges *-* egyszer úgy elmennék egy koncertjükre *-* am a j-pop előadásról kissé lemaradtunk, gomenne Bubu ^^"

beültünk pár előadásra, pontosabban a "Mit illik és mit nem Japánban?" és a "Magyar-Japán oktatási rendszer eltérései"-re is :'D na az poén volt a javából XD "a japánok nem őshonosak, de elég régóta ott élnek" ezen kb én inkább asztaltfejeltem és a kendőm mögül pillogtam felfelé XD de vicces volt :'D meg az ablakos rész is a porosz példát emlegetve XD

am volt Waterboys filmvetités is omg XD abból csak a doramákat láttam de szerettem :'D asszem letöltöm a filmet is XD

meg volt Oishi tea, amiből előbb mindent végigkóstoltuk, amit még nem ittunk, végül vettem erdei-gyümölcsöset mert az finoooom *-* meg majd fekete teát is fogok venni suliban XD
meg találtunk túró rudi automatát *-* ott szedegettük az aprót, mert a 200ast nem fogadta el XD

és a nap fénypontja, mert ugye ha már túl jó, akkor legyen egy kis negatívum is benne alapon egy csoporttárs írt kedves kis véleményt rólam, meg még 1-2 másik emberről. köszönöm a dícsérő szavakat, legalább 1 ember már utál az 49-ből, pedig azt se tudja, milyen vagyok. én persze nem utálkozom, inkább lepereg rólam az ilyesmi, mert már annyi sérelem ért, hogy immunis lettem rá. szal mostmár megtudtam, hogy lassan 4 év után kiderül rólam, hogy csak divatból szerettem meg japánt meg a többi ázsiai kultúrát, meg hülye divatfan vagyok 8D nem is beszélve arról, hogy sokan azért "néznek fel rám" mert mennyire jól eltájékozódom a japán és egyéb ázsiai zene világában. de hát ha ez csak divat hát istenem :'D majd kinövöm igaz? bár valószínűsítem, hogy nem, de ez már legyen egyéni szoc problem. és fokozzuk a hangulatot IGEN! teljesen NULLÁRÓL (vagyis nemteljesen namind1) indultam japán nyelvből és IGEN! költségtéritéses vagyok -__- ha bajod van ezzel, legalább annyi emberség legyen benned, hogy a másik szemébe mondod a gondjaidal az illetővel kapcsolatban... szal köszönöm az építő jellegű megnyilvánulást, nem sértődöm meg, az nem az én szokásom ^^ *mint irtam, lepereg rólam XD*

jha meg... ma lett volna ofőnél osztálytalálkozószerű valami, de mivel én ezen a japán feszten voltam, így ez elfelejtődött :'D meg amúgysem találtam volna oda, mert nemtom hol lakik ofő XD namindegy.

ennyi~


Daffunda (´ε`)

mood: \m/
music: billentyűk klappolása msn csipogással egybekötve 8D

0 megjegyzés: