2009. szeptember 17., csütörtök

~ Gyepü-chan desu ~

Konban wa XD

elképesztő napokkal a hátam mögött blogolok XD

~ szerdán volt 3 órám, és tökjó, csak délre kellett menni ^-^ erre nem berakják nekünk hajnali 8-ra azt az egyetlen kimaradt órát, az irodalomtudományt??? hát ez igy nennyó ~.~ most 4-ből 3 nap kelhetek hajnali 5kor, hogy beérjek ~.~ *ureshiijanaidesu~*
de megvolt az első japán óránk :'D élveztük XD legalábbis én élveztem, azt leszámítva, hogy elfelejtettem az írást XD ilyenkor jó, hogy mindenhova cipelem magammal a hiragana-katakana táblázatomat XD mint kiderült nennyó, mmint hogy eltér az írás, gondolom mert ez gépen van mi meg kézzel írunk XD szal majd keresek másikat~

~ csütörtök XD fantasztikusan indult a nap, buszhoz menet leszakadt a táskám pántja XD vagyis ilyen kampós-akasztós nemtommilyen volt a péntja és eltört vagy tudomisén szal leesett o__O; de én kerativü desu~ szal volt 2 hajgumim és azzal fogtam össze XD tartott 8D
szal volt ma 4 japán (2x 45 perc) és kész XD szal már be tudunk mutatkozni~ név, kor, "fogalakozás" (gakusai desu~) meg hogy magyar vagyok és honnan jöttem XD asszem enniy :'D meg az időt is XD
de volt poén és elszólás by Betti és én XD
- Betti: mi van a zárójelben? *megj.: az éppenséggel az akart volna lenni hogy: Soma-san wa Karori daigaku no gakusei desu.. és a ha és a ri lett zárójelnek kijelentve XD *nemtok kanákat irni basszameg ~.~* igy nemvicces annyira XD ezt látni kell :'D
- én: Watashi no senmon wa japanese XD szal kész XD nem nihongo hanem japanese XD szal alkottam én is XD

jha és bemutatkozás: Furu desu~ ebből lett Fü-chan, amiből Gyepü-chan lettem XD szal új becenév: Gyepü-chan XD

asszem ennyi XD holnap délben Doa-channal tali, mert utána japán XD uh asszem szívni fogok XD kedden nemvoltam kresz miatt XD uh. szal msot asszem vissza gyakorolni, csak gyorsblogolni akartam XD

Daffunda (´ε`)

mood: Gyepü desu~
music: Bigbang - Baby, Baby *-*

3 megjegyzés:

zuccherina dolce ♥ írta...

de legalább szemináriumok az első órák? O_O

Fru-chan írta...

hát ez majd kiderül jövőhéten XD elvileg legtöbb jha o__O;

Yuri Báthory írta...

Nincs olyan, hogy ureshiijanai!!! Előbb tanulj meg japánul és utána hangoztasd!