2009. szeptember 10., csütörtök

~ SID és SenKa ~

Konban wa~

nemtom miről blogoljak XD

tegnap röhögtem egy jót SID blogok nézegetése közben XD ugyanis Aki vett Oishi teát, és ez eddig nem lenne meglepő, de énis pont ugyanolyan zöldet vettem tegnap XD (csak valszeg az nem almás-kivis volt mint az enyém XD) de na 8D ez itt már valami!!! XD *hülye fengörcs*

azér a cigiér még számolok vele -__-;

~ Mao meg *w* uh *w* tegnap le is forgatták az új PV videoját *w* és omfg én már izgulok, hogy milyen lesz X3 tetszik Mao ruhája *-* a többiek még nem raktak be de ah *-*


kis alvás nemártana.. még mindig akkora bőröndök vannak a szemei alatt @___@ de kétségtelenül szép ember *w* *Fru fengörcsöl*

~ ezekután ma láttam barks oldalán a nemrégi SenKa fellépést XD EZEK HÜLYÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉK XD *nem most jöttem rá XD* de áh XD leripeltem a videot onnan, megpróbálom ide is felrakni XD




FIGYELMEZTETÉS!!!!! csak erős idegzetűeknek ajánlott video XD meg annak, aki szereti Sendai Kamotsut XD

és ha jól hallottam, akkor új számokat is játszottak *-* de még amitől mindig asztalt fejelek azok a "táncos" fiukák XD eskü nemtom, honnan szedték őket de áh XD legutóbbi koncerten is kegyetlen volt XD mondjuk ott még mindig Chiba-san a főidióta XD

PIROS BETŰS NAP!!!! TORA BLOGOLT !!!!! XD *3.50 van, szerkesztett bejegyzés XD* most néztem fel mondora és Oro eeeeeeeeeeeeekkora piros betűkkel irta, hogy Tora blogolt XD és ih *w* *fengörcsöl*


mára ennyit~

boa sorte~

mood: nyiiiiih~
music: nincs XD

u.i.: ma 1 hónapja, hogy nincs Jasmine .___.

0 megjegyzés: