2009. október 3., szombat

~ Miyavi ~

Konban wa~

na végre rávettem magam, hogy én is beszámoljak a koncertről~

~ koncertre elvileg úgy volt, hogy 3 körül kimegyünk délután, hogy még találkozzunk a többiekkel (Saku meg Sera X3) amiből k az lett, hogy 3kor sikerült elindulni Doától XD mert gondoltam nem viszem az összes cuccomat, max azt ami másnap kellett japánra. Végül olyan 4-fél5 körül odaértünk, aztán éhség miatt kimentünk a kínaiba kajálni, majd vissza pecsához. sorban állás khm.. ^^" gomen, aki elé befurakodtunk, nem volt szándékos, meg különben sem volt a legjobb ott heringeset játszani... végén mondjuk odaértünk ahova akartunk XD mmint a sorban "utolértük" Ponékat XD sőt meg is előztük, amit még most sem értek hogy XD
de Eve meg XD hát hatásos megjelenés :'D majdnem hátrafordultam káromkodva, hogy kiafenecsapkodjaaseggem XD még jó, hogy előbb fordultam és megláttalak X3 *szeret Eve* és jó volt látni Shizut és Ayumit is *-* remélem azért tavaszi connál hamarabb is összefutunk o.o nekem hiányoztok, max én nem nektek XD namindegy vissza XD

~ végre sikerült bejutni *-* betámadtuk merch pultot (?) XD én pénzhiányában vetem egy csuklószorítót *-* mert csak 2000 volt nálam. (vagyis annyi se mert előtte átvettem Blackheattől a kitűzőmet *-*) bár lehet hogy ha több pénzem lett volna, akkor matricát vagy posztert veszek.. na majd máskor :'D remélem jönnek még *-*

~ szal bejutottunk olyan 10. sor környékére, amiből lett olyan 5. sor a koncert közben, annyira nyomott a tömeg, de MAJDNEM ELÉRTEM MIYAVIT *O* de nekem ez is elég volt, inkább nem nyomorgattam a népet előrébb, bár engem is toltak hátulról, meg értelmetlen is lett volna, úgy sem jutok közelebb... de én akkor is örültem, már az is élmény volt, hogy egyáltalán ott lehettem *-* mert Myv az egyik első japán előadó, aki elindította nálam ezt az egészet, a rajongásomat és tiszteletemet a japán zenészek iránt. Szóval olyan ember koncertjére eljutni életemben először (mert igen.. sose voltam még koncerten, max ilyen majálison de az nocomment XD) akit már évek óta "ismerek" nagy szó volt számomra, főleg hogy itthon azt sem tudják, hogy én ott voltam XD

~ Nagyon élveztem a koncertet, meg jó volt inkább a rockosabb stylet látni és hallani tőle (nem mintha sok bajom lenne a Kavki boyz változatokkal de na ^^" jobban szerettem előtte is a rockosabb számait 8D) és uh *-* ahogy beugrált a szinpadra és az egész előadás, komolyan mintha a "régi" Miyayit láttam volna, és annyira annyira woooooow *o* nem tom kifejezni magam gomen ^^"
szal eszméletlen volt *-* eszméletlen egy ember :'D ahogy produkálta magát végig, meg a fanservice elemek XD mondjuk ott inkább röhögtem, nem tudom miért, de na :'D nem mintha valami ellenvetésem lett volna a pólófelhuzogatása ellen XD na meg a ... :'D (remélem tudjátok, hogy mire gondoltam XD igen a keze és a nadrágja XD)
de amikor lejött a közönséghez hát eskü én attól féltem, hogy szétszedik ott helyben XD oké, hogy én is szerettem volna hozzáérni, hogy elhiggyem, igen, tényleg itt vagyok és tényleg itt van előttem, de asszem néhány sikertelen nyújtózás után inkább feladtam, úgy sem értem volna el (és még kaptam egyet a gyomromba is valakitől ott előttem, szal hagyjuk) de valljuk be, irigylem azokat akik ott álltak az első sorokban és csak úgy szimplán végigtaperolták XD (igen jányom téged is irigyellek, hogy első sorból taperoltad X3) a gitár meg woooooooooooooow *o* annyira fanatisztikus volt *-* totál gitárfan vagyok annak ellenére, hogy egy hangot nem tudok rajta játszani XD

~ az MC részek engem meg nem zavartak, sőt jobb is volt, hogy néha egy kis "szünetet" tartott, bár se hallani se érteni semmit sem tudtam, mert minden oldalról csak a sikitásokat hallottam... szerencsére nem lettem süket köszi :'D de azért ezzel volt egy kis bajom... oké, hogy Miyavi meg hogy első koncertje itt kis hazánkban, de könyörgöm. nem kell minden egyes hang után sikitozni! persze, hogy a felét nem is értette az ember.
az meg már megint más kérdés, hogy mikor elájult, kb mindenki ott visitott hogy MIYAVI~ ENKÓÓÓÓREEEEE~ házbasszus... azért kicsit gondolkodni is kéne néha, mert szvsz nem a show része volt az ájulás... persze az a néhány ember aggódása eltörpült a sok vinnyogás mellett... meg amikor előttem dőlt ki az egyik csaj, Myv megkérdezte hogy jól van-e, erre az egész tömeg előre hogy YEEEEEEESSSS~ hátmondom oké.. én próbáltam azért a mögöttem levő tömeget visszatartani amig szegény csajt kiszedik a tömegből, meg Myv is mondta, hogy nem mi! hanem az aki elájult hogy jobban van-e... azért egy kicsit figyeljünk már oda a másikra is ekkora tömegben, és ha 2x is figyelmeztet minket az előadó, hogy helyet a másiknak, nem még előrébb kell nyomulni hanem inkább megállni a helyünkön. de ez van. nem voltam még koncerten, szal gondolom máshol is hasonló állapotok uralkodnak ^^" (kivéve persze ahol ülőhelyes a koncert, mint a Budokanban XD ahova én el akarok egyszer jutni de ez nem ide tartozik XD)


~ összességében már nem is tudom, hogy miket irtam le eddig XD jha az MC részek *-* az egy dolog, hogy voltak, akiknek ez nemtetszett, hogy a lányáról beszélt, de szerintem meg lehet érteni, mennyire örült neki, hogy apuka lett, és hogy a lánya már most szeret minket XD a másik meg mikor arról beszélt, hogy még ha nem is beszélünk japánul, megértjük őt a zenéjén keresztül. ez köt minket össze, és hogy mi vagyunk a családja stb... (nem tudom már pontosan, mert a felét nem értettem a sikitozásoktól) megható volt szvsz, de valahogy én inkább csak mosolyogtam és nem kezdtem el bőgni még utána se és azóta is csak vigyorgok hogy ott voltam és nem török ki könnyekben :'D az meg megint más, hogy sztem sikitozás és MIYAVIIIIII meg AISHITERUUUUUU nélkül is végig lehetett volna hallgatni a "beszélgetést" meg azért lehetett volna ezen kivül egy kicsit kommunikativ is a közönség, mert Myv hiába probált minket bevonni, hát ezen a 2 kifejezésen kivül nem sokra futotta az egészre XD najó.. max amikor japánul "tanitott" minket XD

~ a bandáról is megejtenék néhány szót, mert gondolom mindenki inkább Miyavira figyelt XD szal eszméletlen jók voltak XD én mondjuk csak Takumit (gitárost) láttam, meg a basszeros asszem egyszer átvágtatott a mi oldalunkra is XD de biztos nagyon jófejek lehetnek XD

~ és köszönjük a segítőknek a vizet *-* annak ellenére, hogy hozzám már nem jutott el sosem.. vagyis de asszem egy korty egy pohár alján :'D meg vagy fél liter a képembe XD szal Ji meg a többiek (gomen, nemtom kik voltak o.o) Arigatou a vizet ^^

~végül itt a setlist is akinek kell ^^ (by Jigsaw @ SoJ forum)
~Opening SE~
01. Rock'n'Roll is Not Dead
02. Coin Locker's Baby
03. Boom Hah Boom Hah Hah
04. 21st Century Tokyo Blues
05. Ame ni utaeba ~pichupichuchappuchappu Planran Blues~
~gitározás~
06. My Name iz Oresama.com
07. Please Please Please
08. Kimi ni negai wo
~Super Hero SE~
09. Super Hero
10. Eccentric otona yamai (hivatalos setlisteken "Death Parade" címen fut)
11. Shouri no V-Rock
12. Are You Ready to Rock?
~Encore~
13. Subarashiki kana, kono sekai -What a Wonderful World-
14. Sakihokoru hana no you ni -Neo Visualizm-
15. As U R


asszem ennyit rólam XD ennyi telt tőlem~

baibaiii~

mood: meeeeeew~
music: most semmi~

2 megjegyzés:

ayu írta...

nyuh ahogy olvasom mások blogját mindenki a sikítozásra akadt ki eddig a legjobban. engem is nagyon idegelt főleg h a kimi ni negai wo végefelé amikor kieresztette (számomra akkor ott) a legszebben a hangját belesikítottak....basszus őt hallgatni jöttünk..nah mindegy
nyauuu köszi a setlistet...el is csórom gyors :333
kissu

Fru-chan írta...

na igen... mondjuk olvastam már olyant, hogy nem értik, miért nem irt rólunk blogot meg mittomén, pedig midnen szava után sikitottunk... hát most nem fogok visszairni hogy bocsi de sztem pont ezért nem irt vagy ezzel volt a baja, hogy csak artikulálatlan sikitás volt midnenre a válasz, kommunikációs készség NULLA~

am szivesen a setlistet ^^ én SOJról csortam XD