2009. augusztus 6., csütörtök

~ I'm a failure yeeeeeah ~

Konnichiwa minna~

~a cím magáért beszél XD
jha, hát Fru megint ügyes volt és megint nem ment át a kreszen XD de érdekes módon, a számításommal ellentétben nem szedték le a fejem, csak egy "jaj neigaz, hogy megint nemsikerült! nézdd meg a xyz meg stb embernek sikerült, neked meg nem..." blablabla~ desemmi komoly leszidás, csak ien sajnálkozásszerű valami o__O; de 18án újra megyek XD

~ előtte még lesz vmk tábor, utána meg con és gólyatábor, és még egy kresz sem állithat meg, hogy ezeken résztvegyek XD

~ na és tegnap kresz után inkább bementem anyámhoz Auchanba, és kb 1 órát bojongtam, elvoltam ésésés megint (jellemzően jó szokásomat megtartva) a dvdknél kötöttem ki :'D és nyuhuuu *-* vettem 8 dvdt 2400 forintért XD (szeret ósánban 200 meg 300 forintos papirtokos dvdk)
szal tegnapi szerzeményem, meg az eddigiek, szvsz jobb, ha felirom valahova, mondjuk ide, hogy ha legközelebb megyek kotrani, ne vegyek meg olyant ami már megvan XD
ezek itt az "anyáméi" mert ezeket ő vette XD (mintha a tegnapikat nem XD azt max én válogattam, de ő fizette ^^ *jógyerek desu~*)

A harcos - Musa
Az 5 ninja elem
Ghost in the shell - Páncélba zárt szellem
Halálos sas árnyéka (régi Jackie Chan film XD)
Harcosok esküje
Királyi vér
Nyughatatlan lélek
Riddick - A sötét düh (The chronicles of Riddick - Dark fury) *ez anime és nem a film*

ezen kívül van még pár random anime meg másféleség, mint pl FMP, Inuyasha, A kardforgató legendája, meg ien X-man és hasonló filmek, amiket anyám szeret és néz meg 40 felett, míg nekem elég volt 1-2 alkalommal végignézni XD

ezek meg az "enyéimek~" XD
A halál árnyai
Ashura a démonvadász
Casshern
Gonza, a lándzsás
Gonin
Shinobi
The black angel
meg néhány dokumentumfilm:
II. világháború nagy csatái 1-2
Az első kínai császár
Iwo Jima - 36 nap a pokolban 2 *akinek megvan ebből a film (Levelek Iwo Jimáról) az monnya már meg, honnan tom letölteni *-* Arigatou~*
Pearl Harbour 1-2-3

oké, szvsz ez nem is annyira sok, de ez legalább mint eredeti~ XD és akkor hagyjuk amiket letöltöttem és kiirtam XD (legtöbbje inkább BL X3)

~ na nemtom mitakartam még o__O; de vetettem anyámmal 10 dbos dvdt, szal csináltam helyet is gépen és asszem minnyá nekilátok tölteni amit eddig helyhiányában nemtudtam *pinkykettő*

boa sorte~

mood: *tsugi no zsepitartó XD* (asszem ient én is tudok csinálni XD)
music: jelenleg az eső esik csendesen :'D

2 megjegyzés:

zuccherina dolce ♥ írta...

jaj szívem, majd átmész legközelebb <333

ésőőő... GHOST IN THE SHELL *.* KEEEEELL!
nahátezmég rímelt is. XDDD

Fru-chan írta...

kölcsönadjam? XD

jha hát :'D im an EPIC fail :'D