2009. augusztus 8., szombat

~ teeeeszt :'D ~

Konbanwa~

na énis megcsináltam ezt a tesztet, amit már sokmindenkinél láttam~ am meg Sakutól csórtam XD az elgépelésekért és esetleges agyi károsodásokért, amit a válaszaim kiváltottak felelősséget (majdnem feleséget irtam XD) nem vállalok d(^_^)b

Kedvencek
Étel: csoki, fagyi (főleg a zöldteás az ósánban *-*) meg mindenféle egészségtelen ^_^ pl ósános retroburger *w* megööö… (szeret ósánban enni XD) meg szeretem a kínait is ^_^.
Ital: almalé, tea, tej, kakaó, jegeskávé, limonádé, zöldtea *w*
Alkohol: ööö… igazából nem iszok alkoholt XD de ha mégis akkor Jager vagy ilyesmi o__O; hülyének is néznek, hogy utálom a sört meg a bort XD nemértemmiért o__O;
Szín: fekete, lila, kék *-* piros-vörös-bordó :’D
Együttes: túl sok van XD
Színész: Johnny Depp *-* ha ásziai akkor meg szintén túl sok van XD de mindenképpen Oguri Shun az egyik *-*
Film: nyehehe~ szintén sok, de utóbbi időkben az Antique *w* (ez koreai és awww~ *-*)
Könyv: hmm… Daniel és Védőőrizet *-* de inkább fanfiction párti vagyok ^^”
Szám: hátöö.. szerencseszámom (vagynem) : 5 és 13 :’D zeneszám meg… hosszú a lista :’D

Hiszel-e...
Horoszkópban: talán, de nem abban, amik a tévéújságokban és egyéb „kulturális tinimagazinokban” vannak -.-
Istenben: régen talán hittem, most nemtom o__O;
Földönkívüliekben: Jasmine *w* *szalad ölelgetni*
Túlvilágban: hmm…
Magadban: jó lenne…

Mit gondolsz róla
Álmok: nekem túl sok van :’D legtöbb inkább csak ilyen fengörcsölős hülyeség, de van olyan, amit tényleg szeretnék elérni :3.
Szerelem: ajajj XD eddig nem talált meg és amilyen vagyok nem is fog :’D *negativ desu~* *Tsugi gomen nesértőggyémeg D:*
Fiúk: cöcc… :’D kiskoromban mindig is fiú akartam lenni :'D irigyeltem, hogy ők állva pisilnek XD *idiota desu~*
Lányok: mégjobban cöcc… :’D mit gondoljak magunkról? XD
Élet: jajj… hátnemtudom :’D nekem valahogy mintha nem lenne sajátom, nem tehetem azt, amit szeretnék, de majd egyszer talán :’D és remélem nem lesz túl késő~
Halál: majd ha itt lesz az ideje ^_^.
Dohányzás: én személy szerint nemszeretem o__O; és nem is élek vele :’D
Káromkodás: b*sszameg XD *szappannal kéne a szájánakesni*

Egyik-másik
vanília - csoki: csokiiii~ *-*.
sör - bor: egyiksem XD.
szárazföld - tenger: ha meleg van tenger, ha hideg akkor szárazföld :’D.
fekete - fehér: csíkos-kockás *-*.
hideg - meleg: ebben a hőségben inkább egy langyos kéne :’D
nap - hold: hóóóóód~ XD
állat - ember: hm… :’D ember vagyok de akkora állatságokat tudok elkövetni hogy ihaj XD
rend - rendetlenség: én zseni vagyok és a rendetlenségben is megtalálom a dolgaimat d(^_^)b

Múlt
Akit a legjobban hiányolsz: nemtudom o__O;. inkább a jelenben és a barátaimat és nejemet és jányomat ésésés~ barátokat~.
Amit a legjobban hiányolsz: hajh~ sokmindent o__O; talán azt, hogy sose volt rendes családom.. mindig is szerettem volna egy szerető és gondoskodó családot :’D ez nem jött össze… de én magamnak a jövőben olyant szeretnék d(^_^)b
Életed legszebb időszaka: volt olyan? XD talán az, amikor talikra jártam meg animeconokra.. mert akkor azokkal voltam akiket szeretek *-* de ettől függetlenül ezekután is járok talikra és animeconokra XD
Ha visszamennél az időben hova mennél: nemtudom.. vagy a középkori Párizsba, mint nemeskisasszony (csakis a ruhák miatt XD) vagy a középkori Japánba *w*
Egy dolog, amit megbántál: öööö o.o sokminden ^^”.
Egy dolog, amit elfelejtenél: hm… szeretethiány .___. *emózik*.
Mi akartál lenni, hogyha nagy leszel: XD kaszkadőr, rocksztár, színésznő meg még sokminden :’D.

Jelen
Milyen ruha van most rajtad: pizsigatya (szép sziszás *-*) fekete póló (amin nem tudtam beazonosítani ami rá van írva, de biztos valami banda XD valami Hellsound - dead by dawn o__O; kaptam és nemismerem o__O;).
Ékszer: fólevaló de az mindig és 2 gyűrű, és szintén mindig :’D.
Mit csinálsz most: éppen ezt a tesztet írom, közben FT Island idol show-t töltök lefele XD valakinek nincsen feliratosan a 2. széria? O__O; az megdobhatna linkkel XD
Szomjas vagy: perpill csak egy kicsit :’D *iszik vizet*.
Éhes vagy: ma már túl sokat ettem @__@ (reggelire rizseslecsó volt *-* és most megint teli a gyomrom tőle, pedig nem is ettem annyit o.o)
Milyen zenét hallgatsz: a ventilátor zúgását XD
Milyen az idő: süt a nap, enyhe szellő, de meleeeeeeeg @___@.

Jövő
Állás: jó lenne :’D kéne píz~ XD
Házasság: nemakarok megházasodni o.o
Gyerekek: hm… (most mondjam hogy van 4? *bíten*)
Hol fogsz lakni: én szeretnék Japánban valahol :’D talán egyszer sikerül~
Fiad neve: tuti nem Chiba XD *visitva falnakmegy*
Lányod neve: majd ha lesz, apjával közösen eldöntjük XD (nem a gyereket döntögetjük!!! XD)
Mi lesz 20 év múlva veled? 40 leszek XD

Közösség
Szeretsz vásárolni? Ha lenne miből :’D de nézelődni szeretek *-*
Emberekkel találkozni? Ha van olyan, aki nem néz élből hülyének XD szal barátokkal igen ^^
Otthon lenni? Ha nem zargat senki jha :’D
Középpontban lenni? Cöcc… :’D én ott nemvoltam sztem sose XD
Hogy jössz ki a környezeteddel? Szeretem az udvart és a növényeket *vigyorog*
Mikor ismerted meg a legjobb barátodat? Ha lenne XD inkább több barátom van akiket szeretek X3
Szereted ha boldog emberek vesznek körül? Ha én is boldog tudok lenni velük :’D ha én vagyok depis akkor inkább elvonulok a vidámság elől és felviditom magam valamivel :’D (doramák és zene rulz~)
Milyennek tartanak a többiek? Hát ha én azt tudnám o___O; valszeg idiotának :’D *ha nem akkor kéretik commentben kifejteni XD*

Előfordult már, hogy...
Ültél repülőn: jha, csak földön volt XD
Voltál külföldön: voltam hát *-* (oh~ francia riviéra~)
Sírtál mások előtt: asszem o.o
Másztál fára: le is hozott a gravitáció onnan XD
Találkoztál híres emberrel: hát ezt nemtudom XD
Eltört egy csontod: el hát :’D.
Befeküdtél kórházba: csak amikor megszülettem.
Telefonbetyárkodtál: nemtom XD de velem egyszer szórakoztak o__O;
Lógtál a suliból: párszor a délutáni órákról XD.
Úsztál a tengerben: oh francia riviéra *-*
Voltál templomban: voltam.
Egész éjjel nem aludtál: túl sokszor XD
Táborban voltál: igen.
Gondolatban megöltél valakit: nemtom o__O; de haltak meg álmomban~

Egyéb
Jobb vagy bal kezes vagy: jobb (leginkább kétbal 8||D).
Mi van az egérpadodon: indiai elefántok~ ien fekete-narancs árnyalatos szépséges *-* csak már kopik XD
Mi van az ágyad alatt: 1-2 centi vastag levegő és porréteg :’D
Mitől félsz a legjobban: attól, hogy egyedül maradok, vagyis inkább elhagynak azok akiket nemakarok hogy elhagyjanak .__. Meg attól, hogy nem fog menni ez az egyetem :’D
Ki / mi jár most a fejedben: az, hogy mennyi hely van még a gépemen letölteni doramákat meg az ft island idol showt XD
Vannak háziállataid? Egy kutya de az hugomé és állandóan összeugrál a kis mocsok X3 (meg itt van Tsugi~)
Mely szavakat használod a leggyakrabban: XD, nyuuu~, tsugi~, (a többi nagyonértelmesről meg msnen be tudnak számolni XD meg a szép számról is :’D)

boa sorte~

mood: fti by shimbi Hongkiii~
music: nincs de minnyá csinálok *-*

0 megjegyzés: