2009. augusztus 22., szombat

~ Animecon 2009 nyár 2. nap ~

Konban wa~

nyuhuuuuuu~ ma is voltam kint conon *-*

ésésés NEJEEEEEEEEEEEEEEEEM~ *szeret* ajh annyira szeretlek és hijányzooooooool~
dedede köszi a jegyet *-* meg Jasmine kitűzőt és hogy bementél nekem vizért X3

és szeretek mindenkiiiiiit X D főleg Evet meg Shizut meg Ayumit meg Kameot meg Floot meg Narloth-t meg Lerit meg Kunnit meg még nemtom kik voltak kint de AISHITERU *-*

meg Lovszi pikácsuban :'D lól igy megyek felé, mondom magamban "lovszi?" megyek, eléérek és igy lehajolok benézek a kapucni alá és LOVSZI~ XD és nála volt a fekete topom 8D *trehány vagyok igentudom XD ^^"*
jha meg később úgy belémjöttél D: fáj a vállam de csak most jött ki XD és fáj ha megnyomom XD de azért szeretlek *-* mégha el is loptad 2x is Ryuumat ;o;

télleg. aki látott egy "dekorativ személyt" XD vagyis engem mint piros-fekete csíko leggings, fekete rövidgatya, lila és felkete top meg egy fehér ing rajta :'D és a hajam szanaszéjjel madárfészek és egy papírral rohangáltam h "help me find Ryuutarou" és a képét is odaragasztottam X3

szal aki látott vagy csinált képet azt kérem XD meg amúgy is midnenki aki csinált képeket irjon rám és küldje el X3

ajh messze lesz az a tavaszi con D:

de találkoztam ma Zearlottal és MEGVANNAK A NYAKLÁNCOOOOK *-* szép Sattys meg a másik, amit nemmondokmeg XD (mindenki csönd aki tudja XD)

aztán mikor olyan 4 körül visszaértem conra, nemtaláltam Eve-éket D: eltüntek ;o; aztán pecsa mögött összefutottunk :'D jól elmentetek vazeg XD mondjuk én hibám, túl sokáig tartott visszaérnem XD *leragadt beszélgetni blahán XD*

jha meg amire nem tudtam rájönni, hogy akkor most mi a rák volt ezzel a "mondo forumtali"val? o___O; aszittem, hogy szombat délután 4kor lesz... de sehol semmi o__O; még a táblát se láttam meg semmit XD pedig én kintvoltam o__O; jha meg a szombat 17kor gyertyázunk akciót se találtam meg o__O, eskü most akkor ma volt, vagy holnap lett volna? o__o; vagy mikor vagy egyáltalán volt? XD *lól*

nameg... ez a "maradék pénzemet félrerakom" ez nem igazán jött össze XD mert bementem sakurazakásokhoz, néztem kitűzőt és vettem 2 Torásat *w* mondjuk nem ezzel lett volna a gond, hanem h még volt "felesleges" 3 ezrem... sem... és képes voltam megvenni 1700ért a Démonnapló 5. kötetét *-* hamár megvan a többi, én azt az egyet szeretném begyűjteni mind :'D jha meg volt angolul Kizuna manga ;o; csak 4ezer/darab .___. azért az nekem drága, de tudom h ritka és nehéz beszerezni de na ^^" majd ha egyszer lesz pénzem XD

de most nekiállok gyűjteni *-* mert kell még a naito history bookra is XD
az is bazeg lesz egy tizes kb O__O de nembaj emrt az enyém lesz amint megérkezik *w*

najo asszem itt befejeztem XD aludni kéne, mert holnap pakolás, készülődés, mert hétfőn gólyatábor *-* remélem jó lesz XD

na...

boa sorte~

mood: Asagi icon bvuuuuu~ *-*
music: Asagi - Corvinus *-*

u.i.: majdnem elfelejtettem XD másik fejléc *w* szép Tora *w* majd csinálok vele vmit csak most ezt musz volt igy berakni *w* bár lehet igymarad amig nem találok másik ilyen képet *elcsöpög*

2 megjegyzés:

lena írta...

nyaaajjj, te is nagyon hiányzol <3333 .__. és nagyon szívesen x3 *megpörgeti nejét* am... ha az a MÁSIK pengetős lánc eltűnik, ne rajtam keresd XDDD <3

Ishi írta...

Örültem a találkozásnak.<3