2009. augusztus 10., hétfő

~ Jasmine You Our Dear Rose ~

*ráveszi magát hogy lenyugodjon és írjon valamit*

este értesültem a szörnyű hírről, miszerint Jasmine You 9-én reggel meghalt....... *pár órás hatásszünet*

engem annyira megdöbbentett a hír, hogy még most se hiszem el... pedig hivatalos oldalon is ki van írva, meg mindenhol máshol is. de én még gyerek hiszek abban, hogy ez egy rossz vicc, Jas csak bűvészkedik és bejelentik, hogy megkésett áprilisi tréfa *hüppög*

szerintem aki ismer engem, az tudja, hogy én a Versailles megalakulása óta Jasmine rajongó vagyok és mindenkivel szembekerülve védtem, ha valaki rosszat mondott róla....

meg pár napja írtam, hogy rosszul lett és kényszerpihenő... de reméltem, hogy jobban lesz, a hivatalos magyar street team is írt neki, hogy gyógyuljon meg és reméljük hamarosan újra zenél... de ez már soha többet nem fog megtörténni *megint sírvafakad és nemlátja a billentyűket*

*5 perc múlva*

asszem meg fogok nyugodni... nem fogom túltenni magam rajta egy darabig azt biztos.. ezen nemtudom...

de elhatároztam, hogy erős leszek, és megnézem egyhuzamban a Chateau de Versailees, a Hizaki Grace Project - Monshou dvd-jét és az Urakizokut... sztem az egész éjszakát végig fogom bőgni itt... de előbb meg kéne találni a hgp és az urakizoku dvdket XD CdV már megvan.

ezt a pár sort Kiyoru rakta be mondo forumra... muszáj ide is~


Mint tenger köztük, annyi csak barátoknak a halál: egymásban élnek akkor is.
Hisz' mind itt kell legyen, ki abban él s szeret, mi mindenütt jelen.
Mennyei tükör, mely színről színre láttat, szabadon egymást s bűntelen.
Ez nyújt barátnak enyhet, legyen bár mlandó mind, a barát s a társ,
köztük a legtisztább kötelék mégis örök, mert halhatatlan.



na kaptok egy kis zenét is... egy Jyakura és egy Versailles...

Jyakura - Uso no makoto


Versailles - Princess (Chateau de Versailles dvd)


baii~

mood: Jas T____T
music: Jyakura és Versailles számok...

u.i.: nemtom mikor irok legközelebb, lehet holnap, lehet napokig kuss lesz...túl kell tennem magam ezen az egészen...
am meg már vagy 4 órája írom ezt a bejegyzést XD

4 megjegyzés:

Roxxx írta...

*szeret*
Szörnyű hír volt ez, egyből Te jutottál eszembe T___T *ölel*

Molly írta...

Nekem is *ölel*
Fru drága... mostanában nagyon mennek az emberek....
Remélem jól vagy és kicsit megnyugszol majd...

ayu írta...

Amikor láttam kiírva, azt hittem, hogy valaki elírt valamit, vagy csak az angol tudásom hagyott el. Ugyan nem ismertem és szerettem sem a bandát, sem őket, eléggé megrázott a hír. Nemrégi postod miatt,e gyből rád gondoltam. Nagyon sajnálom, és remélem minél hamarabb túl leszel rajta. *ölelszeret*

swannie írta...

Veled vagyok....Ő volt a te kis űrlényed... Talán figyel minket *ölel*