2009. augusztus 6., csütörtök

~ Tini nincsdás cipő :'D ~

na megint én XD

mivel megigértem, ezért lementem és lefényképeztem a tini nindzsás cipőmet :'D
azt ne nézzük, hogy cipőfűző az nincs XD
és azt se, hogy elég régi :'D *mikor volt nekem 32es lábam omfg XD*

na szal Tini nicsdás cipő :'D


és egy ajándék mellé, mert nemtom, hogy mikor hordtam, akkor szerettem-e, de most nagyon szeretnék ha 5 számmal nagyobban lenne egy ilyen cipőm XD *aki akarja kiszámolhatja, hogy ha az a cipő 36os akkor msot mekkorát szeretnék XD*


Boa sorte~

mood: még mindig Tsugi no zsepitartó XD
music: Deluhi - s[k]ape:goat

3 megjegyzés:

zuccherina dolce ♥ írta...

kjútnessz : DDDD

de mi az a boa sorte? O_o nekem valami válogatott óriáskígyó jut róla eszembe... ugye nem?! D: *eszébe jut Yomi. omfgd*

Fru-chan írta...

neked mindenről Yomi jut eszedbe? XD

am meg.. boa sorte.. nemtom XD majd Yuuyától megkérdezem, ha arra járok *bíten*

na megnéztem szótárban és a boa sorte az portugálul azt jelenti, hogy sok szerencsét :'D *jaj Yuuya te akkora egy baaah ... hülyevagy XD*

zuccherina dolce ♥ írta...

nem mindenről... de erről a kevésről is te tehetsz! XD