2009. augusztus 20., csütörtök

~ meooooow ~

konban wa~

holnap con *w* alig várom, hogy újra láthassam Ponékat X3~ úúúúúúúúgyhijányoztoooook~
meg Kádzsit és Májt is X3 meg szombaton nejemet *-* meg a többieket akiket nemtom honnan fogok felismerni vagy hogy télleg kint lesznek-e o__O;

ésésés *w* holnap megkapom a SID lemezemet *o* OMFG SID LEMEZEM LEEEEEEEESZ *bezsongott* 8ezer lesz mindennel együtt ^^ csak sajna a Naito history book még nem érkezett meg D: szal azt majd később ^^ jha és kapok mellé (vagy veszek még kiderül XD) TMR singliket X3 White breath és Vestige~ ezeket tökre szeretem *-* mondjuk White breath inkább az Abingdon boys school feldolgozásban tetszik *-* be is rakom ide mind a 3 számot X3

jha meg... rajzoltam Hitsuginak ^^" röviden lj-n irta vki, hogy a naito turnézáró koncertjére készít nekik ilyen albumot, amibe mindenfélét rak bele: rajz, vers, levél, cpről kép akármi... és én kitaláltam h akkor rajzolok :'D

senki ne várjon valami hűdeszupert XD mert rajzolni nemtok XD meg különbenis. utolsó "rajzom" is egy Tatsurou volt, amit még mindig nem fejeztem be az elmúlt 2 évben XD


na szal akkor Tsugi *-*

mondtam, hogy nennyó XD de próbálkozni lehet *bíten*

na akkor a végére a 3 szám *-*

TM Revolution - Vestige


TM Revolution - White breath


Abingdon boys school - White breath(live)


boa sorte~

mood: meow~
music: ABS - White breath

1 megjegyzés:

Molly írta...

Jaj tök szép lett a Hitsu rajzz *-*
Nagyon örülök hogy láttalak, már nagyon hiányoztál <3
Remélem tetszik a SID lemez ^^