2009. augusztus 21., péntek

~ Animecon 2009 nyár 1. nap + szülinap X3 ~

Konban wa~

nya inkább most írok egy rövid... nemtom mien hosszúságú beszámolót a mai (pénteki) Conról *-*

~ most is elmondható volt, hogy összevissza rohangáltam XD de végülis nemvészes :'D
olyan fél 1 körül értem ki, kintvoltak Chiék, nemtomhányan :'D (asszem Chi, Lilien, Szaszu, megööö o____o;; oké memoria rulz XD ^^") aztán olyan 1 körül leléptem Sóhajom fórumosokkal kicsit, fagyiztunk, közbe Kádzsi megtalált és megijesztett XD *szeret Kádzsi* aztán mászkáltunk egy kicsit amíg Mai is megérkezett, és vártuk, hogy Case is felbukkanjon X D az poén volt :'D meglátjuk Caset, integetünk az meg mint aki rémeket látott elindult a másik irányba ien érdekes mozgáskoordinációval X D majd eltűnt és olyan 5 perc múlva megint felbukkant és akkor végre...

SID LEMEEEEEEEEEZ OMFG *w* és a kezemben és az enyimé *w* meg TM Revolution Vestige és White breath is :'D csak megkaptam egyiket ingyé XD *genya desu~*

aztán örömködtünk tovább, Mai az X japan photobookjával énmeg lemezeimmel X3


aztán nemtomhogy találkoztam Reivel és Ponékkal és kaptam Ponéktól Hitsugis párnááááááááááááát *w* szééééééééép~ *körberohanja vele a szobát* X3

jha közben... az epres milkám megolvadt XD de kinyaltuk XD *idiot*

aztán mászkáltam még összevissza Floval meg Bettivel, bentvoltunk, találkoztam Nikittával is~

aztán mászkáltunk és vissza kimentünk a pokrócra, amit lól, hogy nemvettem észre hogy tigrises XD *gratula Fru~*

és tökjóvolt ez a nap :'D jól elvoltunk kint, Eve meg Shizu meg Ayumi is velünk voltak *-* tökjófejek, nagyon megszerettem őket, remélem nem volt elegük belőlem XD csintünk közös képet is, amit remélem megkapok Bettitől XD bát asszem tőle még a tavaszi conos képeket se kaptam meg o__O; na majd :'D

asszem conról ennyit XD hazafele stadionoktól nem járt a villamos valami felsővezeték elszakadt vagy mi o__O; remélem reggelre már megjavitják X D de lehet inkább egyből kerülőúton megyek stadionokig ~.~ igen. odáig. mert REGGEL JÖN NEJEEEEEEEEEEEM *w* *bezsongott* hijányzooooooool~ maj jól megölelgetlek X3

jha meg majd délután lelépek, mert el kell mennem a pengetős nyakláncokért *-* bvúúúúú~ tökjóóóóóó~ már csak pénzt kéne rá kérni anyámtól X D amjd felébresztem magam 4kor, hogy irjak neki sms-t h adjon reggel pízt XD mert elvileg akkor megy dolgozni.. ha nem akkor megszívom és az előszobában fog megcsörrenni a telefon XD remélem nem o___o;

namind1. ennyit mára, majd szombaton folytatom XD

boa sorte~

mood: happy X3
music: Plastic tree - Naizou Mike

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Boldog szülinapot~ ^^

swannie írta...

Utólag is heppi szülinapoooot!!
gomme, kihagy az agyam o_______O"""

és örülök, h taliztunk^^

Flo írta...

kabaré, hogy csak ilyen össznépi banzájokon találkozunk ._." pedig kb az elsők között voltál, akiket megismertem.
örülök, hogy találkoztunk ^o^ és mégeccer boldog szülinapt.
aaaaa képek nálam vannak XD majd szóljál rám, és megkapod.
tavaszi con... a tavalyi? mert Betti kb akkor volt utoljára conon. =D