2009. augusztus 29., szombat

~ Kádzsi és Hitsugi msnen beszélgettek ~

hát lól :'D merészkedtem bemásolni ide XD én nagyon jót szórakoztam rajta :'D remélem egyik se haragszik meg, amiért bemásoltam XD

kaji ( üzenete:
KÖPD KI FRUT!!!!
Hitsugi desu~ üzenete:
?
kaji ( üzenete:
hát
kaji ( üzenete:
az a neved
kaji ( üzenete:
hogy Hicugi
kaji ( üzenete:
desu
kaji ( üzenete:
= hitsugi megette Frut
kaji ( üzenete:
szóval KÖPD KI!!!
Hitsugi desu~ üzenete:
o.o i didn eat fru
kaji ( üzenete:
oooooookay XD
kaji ( üzenete:
miujság?
Hitsugi desu~ üzenete:
why did you write I eat Fru?
kaji ( üzenete:
'cause you're a BIG asshole.
Hitsugi desu~ üzenete:
no i not D:
kaji ( üzenete:
ooooookay, you no.
kaji ( üzenete:
but
kaji ( üzenete:
HÚ ÁR JÚ ?
Hitsugi desu~ üzenete:
Hitsugi
kaji ( üzenete:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOo
kaji ( üzenete:
YOU EAT FRU!!!
kaji ( üzenete:
KANIBÁL
kaji ( üzenete:
nemtudom hogy mondják aztangolul
kaji ( üzenete:
XD
kaji ( üzenete:
where is Fru ?
Hitsugi desu~ üzenete:
no i didn ~.~ she in bathroom
kaji ( üzenete:
XD and you are not here?
kaji ( üzenete:
izé
kaji ( üzenete:
in the bathroom
kaji ( üzenete:
X_Dwith Fru
Hitsugi desu~ üzenete:
no o.o i with the baby
kaji ( üzenete:
THE BABY?!
Hitsugi desu~ üzenete:
our baby,, 2 baby. a boy and a girl o.o
kaji ( üzenete:
and
kaji ( üzenete:
what's the names? the boy's and the girl's?
Hitsugi desu~ üzenete:
my boy Ikari (after my name ^^) and girl is Natsumi
kaji ( üzenete:
after your name?
kaji ( üzenete:
what is your REAL name?
Hitsugi desu~ üzenete:
Ikari o.o
Hitsugi desu~ üzenete:
Ikari Mitsuo
kaji ( üzenete:
LOL
kaji ( üzenete:
poor you
Hitsugi desu~ üzenete:
poor? nande? @_@
kaji ( üzenete:
'cause it is a horrible name
kaji ( üzenete:
but some japanese name is horrible :Đ
Hitsugi desu~ üzenete:
you BAD girl D:
kaji ( üzenete:
no.
kaji ( üzenete:
i'm not a girl.
kaji ( üzenete:
i'm a cat :Y
Hitsugi desu~ üzenete:
neko~ but i like neko o.o but don like YOU neko o.o you are BAD neko o.o
kaji ( üzenete:
i'm a SWEET cat
kaji ( üzenete:
:'D
kaji ( üzenete:
why bad?
Hitsugi desu~ üzenete:
you say my name is horrible D: so you is bad D:
kaji ( üzenete:
hitsugi is a totally COOL name (H)
kaji ( üzenete:
yes, i think your real name is horrible
kaji ( üzenete:
but hyde's real name is horrible - i think.
Hitsugi desu~ üzenete:
o__O; you is strange o__O
kaji ( üzenete:
yes i know XD
kaji ( üzenete:
e..
kaji ( üzenete:
where is sakito ? *_*
Hitsugi desu~ üzenete:
at home.
Hitsugi desu~ üzenete:
oh but Fru is come~ *hides*

kaji ( üzenete:
Nooo
kaji ( üzenete:

Hitsugi
kaji ( üzenete:

XD
Hitsugi desu~ üzenete:
gyááááh~ ideült? o___O;
kaji ( üzenete:
XDD yes
kaji ( üzenete:

XDDDDDD FRU ANNYIRA KIBASZOTT ARANYOS VAGY!!!! *szivek*
Hitsugi desu~ üzenete:
megverjem? X D seggberugom... eskü.. nicns kontaklencséje és akkor itt kockul -.-
kaji ( üzenete:
mér tökaranyos hagyjad :'D XDDDD
Hitsugi desu~ üzenete:
lól én aranyos? :'D
kaji ( üzenete:
azt mondta hogy rossz vagyok -_-
kaji ( üzenete:

ja kaji ( üzenete:
meg cugi is XD
Hitsugi desu~ üzenete:
:'D
kaji ( üzenete:
*jáccik*
kaji ( üzenete:

igen am
kaji ( üzenete:

te aranyos
kaji ( üzenete:

de kurvára *szív*
Hitsugi desu~ üzenete:
átadom neki... és most ilyen lökedék szegény.. nincs lencséje és kénytelen szemüvegben mászkálni.. agyára ment :'D
kaji ( üzenete:
:'D
Hitsugi desu~ üzenete:
itt nyervog napok óta, hogy fáj a szeme és hogy orvos mondta hogy hanyagolja kicsit a lencséket.. és itt parázik, hogy dehátakoncert~
Hitsugi desu~ üzenete:

mondom mindenki jobban szeret szemüvegben x D
kaji ( üzenete:
XD YES!
kaji ( üzenete:

úg
kaji ( üzenete:

y
kaji ( üzenete:

annyira nem ijesztő
kaji ( üzenete:

tényleg
kaji ( üzenete:

mond meg neki
kaji ( üzenete:

hogy
kaji ( üzenete:

sminkben IJESZTŐ NAGYON
kaji ( üzenete:

amúgy
kaji ( üzenete:

csomagoltam ma füzeteket
kaji ( üzenete:

és
kaji ( üzenete:

lett két Sakitos
Hitsugi desu~ üzenete:
oh noes D: elfelejtettem elküldeni amit irtam mondon ~.~
kaji ( üzenete:
:\
Hitsugi desu~ üzenete:
tudtam, hogy nem kéne ugyhagyni ~.~
kaji ( üzenete:
mert ?
Hitsugi desu~ üzenete:
mert linkeltem 8 képet emg egy rakat szöveget azé X D
kaji ( üzenete:
jaaa
kaji ( üzenete:

és milett vele ?
Hitsugi desu~ üzenete:
hát gondoltam elpostolom és erre kiirta hogy nicns megfelelő jogosultságom ~.~ és nem léptetett vissza T__T
kaji ( üzenete:
:\
kaji ( üzenete:

BASZKI
kaji ( üzenete:

RÁHARAPTAM EGY BORSRA
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁá
Hitsugi desu~ üzenete:
X D
Hitsugi desu~ üzenete:

mé mit eszel? X D
kaji ( üzenete:
savanyúságot ettem
Hitsugi desu~ üzenete:
...
kaji ( üzenete:
nem magába XD
Hitsugi desu~ üzenete:
jo :'D
kaji ( üzenete:
ilyen
kaji ( üzenete:
szójaszósos csirkecomb mellé ettem
kaji ( üzenete:

cugit hova abúsba küldted?
Hitsugi desu~ üzenete:
öö X D
Hitsugi desu~ üzenete:

nemtom o__O; sztem másik szobában a kölkökkel van :'D
kaji ( üzenete:
XD

élvezetes volt mi? XD és ezt addig folytatták le, amig én nem voltam gép előtt ~.~ Hitsugi angolja egész jó :'D fejlődik, bár vannak hibái nem is kevesen XD dehát mitkezdjek én vele? o__O; nemakarja ...

am akinek nem esett le, nem... nem Hitsugi volt az hanem én XD és csak fengörlködni támadt kedvem~ de msnen marad ez a nevem egy darabig :'D megtévesztő mi? XD

mood: Hitsugi desu~ kawaii desu~
music:öö semmi mert megyek aludni XD *hajnali 6.48 van XD*

1 megjegyzés:

kadzsesz írta...

XDDDDDD!!!!! pedig az mekkora flash lett volna, ha TÉNYLEG cugival beszélgetek. XD