2009. augusztus 3., hétfő

~ állat-fóbia, Jas, Kamijo, Versailles és Lareine ~

Konban wa~

na szép és hangzatos és mindenképpen a legösszefüggőbb cím XD

~ állat-fóbia *nemtom egybe-külön-kötőjellel XD*
szal tegnap este közölte velem kiccaládom, hogy ők a mai napon elmennek itthonról csepeli házunkhoz, mint utóbb kiderült a rácsokat és korlátokat átfesteni mert rozsdáltak XD
és azt a megbízást kaptam hogy NEKEM KELL A CSIRKÉKHEZ BEMENNI ÉS TOJÁST ELŐKOTORNI ÉS INNIADNINEKIK O____O
ezzel igazából nem is lenne bajom, de nem tudok velük micsinálni, mert jönnek utánam, mint valami tollas utánfutó és CSÍPNEK O___O; baaaacameg az össze a hegyes csőrét ott ahol van és a kukoricát csipkedje ne engem > . < *utál csirkék* de túléltem, mert tornacipőt vetem fel és egy bottal hesegettem őket a közelemből XD aminek az lett a vége, hogy az egyik részen volt 7 tojás.. énmeg mire kiértem már csak 6 XD sikerült egyet ijedtemben eldobni, mert hülye tyúk hirtelen került a lában alá XD
jha meg a húgom debella nyulát is én itattam meg.. és ilyen elkeritett részen van és ott van 2 TYÚK O___O; na azok makacs köcsögök és nem lehet őket elhesegetni... mintha nem vennék észre hogy egy bottal megyek feléjük XD idióták -.-

~ Jasmine You ToT erőt vettem magamon és írok róla is... 2 napja felröppent a hír..vagyis nem is hír hanem tény (Kamijo blogjáról.. bár Teru is irt erről) hogy Jasmine testileg és lelkileg annyira legyengült, hogy most Versailles a következő koncertjeit lemondta, a stúdiómunkák felfüggesztve, addig a többiek részét veszik fel... remélem hamar rendbejön, meg amúgyis... a hátsófele széjjel lesz rugdalva általam is ToT
hamár másfél !!! hónapja ki volt merülve, és erről Kamijo is beszélt vele, akkor nekem ne tettesse, hogy semmi baja, mert.. mertmertmeeeert~ ... *hatásszünet* mert elégetem az összes szőrmekabátját XD *gonosz köcög desu~*

~ am meg.. nosztalgiázok :'D délutánfele egyik forumon tárgyalgattuk a verszájt meg urakizokut meg Jukát stb.. és Lareinet :'D szal most Lareinet hallgatok~
jólesik kicsit nyugisabb zenét is hallgatni... aztán meg ne essek ki a fotelból röhögve a BONDZSÚRHÁNI~ vinnyogáson XD

na de hamár Lareine akkor képek :'D

elsőre egy igen régi... 1997es magazin szken, nemtom már honnan, de lól :'D 20 éves Kamijo~ *-*
aztán egy kis fanservice with Sanaka *w*

...limuzin~ ...

..és megint limuzin...

ez az egyik kedvencem, annyira gyönyörű rajta *w*

ez olyan nemistudom.. zöld :'D

ez a másik kedvenc *w* *elfolyt*

ez meg khm... XD hát nocomment :'D

a végére pedig egy ... XD *megszakadt a röhögéstől*
ezt még nejem alkotta, már nem emlékszem a körülményekre, de akkoris kiütött XD
*szeretlek nejem, hijányzooooool~ ToT*



Boa sotre~ *by Yuuya, csakhogy legyen egy kis SID is itt XD*

mood: Kamijokeeeeeer XD *muhahaa~*
zene: mindenféle lareine~

2 megjegyzés:

zuccherina dolce ♥ írta...

xDDDDDDDDD úgy megnéztelek volna csirkeetetés közben... <3333 *szeret*

Fru-chan írta...

énis szeretlek Saku :'D XD <3