2009. augusztus 17., hétfő

~ Jasmine You, VMK tábor ~

Konban wa~

annyi mindent írnék de valahogy nemtom mivel kezdhetném...

gomen, hogy eddig nemírtam, csak nem jutottam el idáig ^^" valahogy lefoglalt a pénteki nap szervezése meg minden, forumokat nézni hogy kimithogymerre~

péntek is elmúlt... vele együtt a megemlékezés... (várom a képeket-videokat :'D már megkaptam párat, nagyonszépekvoltak *-*)

egyelőre egy ideiglenes képet kaptok by me, mert a többiek még nipponon vannak XD csak kb engem nem engedtek el rá ~.~ jóhátmindegyis...


VMK tábor *w* ez annyira jó ötlet volt, amit sajnálom, hogy ilyen alkalomból méginkább meg kellett szervezni, de örülök, hogy együtt tölthettem veletek ezt a 3 napot *-* de ez azért röhejes, hogy itt vagyok minnyá 20 éves és sikerült nehezen is, de kiharcolnom, hogy a barátnőimmel együtt tölthessek itthontól távol pár napot *-*

~ péntek ~
alig vártam, ide voltam izgulva XD aztán végül olyan nemtommikor.. asszem 11-fél 12 körül indultam el...mondanom sem kell mennyire örültem, hogy esik az eső~ *pinkykettő* aminek az lett az eredménye, hogy a Blahán mentem le a lépcsőn és kb az uccsó 10 fokot seggen csúszva hagytam el -.- a táskám meg zúgott előttem XD de lól :'D volt benne 20 tojás, amiből csak 1 tört össze XD hiphiphurrá 8D

aztán odaértem Árkádhoz és végre *w* NEJEEEEEEEEM~ SZERETLEEEEEEEEEEEEEK *w* szal ketten voltunk a többiek megérkezéséig, én persze végigpofáztam az egészet, révén hogy rohadt ritkán látjuk egymást, eddig kb... tavaly tavaszi conon láttam először, utána most tavaszin és péntektől vasárnapig *w* csodálkoztam hogy nem ütött le akkora szófosásom volt XD *most is~*

én persze ugy jöttem, hogy Csepel plázába bementem megvenni azt a szép ernyőt *-* nekem tetszik~ majd lefotózom világosba :'D *jelenleg már hétfő hajnali 3:07 van és SID megy XD*

Aztán buuuusz~ és Roxy odaadta Elmot *w* énisakarokelmot~ és nejemtől kaptam ajándékot~ Jasmine képet szép keretben *-* az volt amugy kirakva a kis megemlékezésünkkor is ^^ a legutolsó fotózásáról az egyik kép, amugy személyes kedvencem és annyira gyönyörű ;o; *vissza a péntekhez*

aztán odaértünk Dányra és jöttek Kádzsiék 8D és elvittek minket a házhoz, ahol aztán jól szétpakoltunk a 3 nap alatt XD

aztán csináltunk kaját~ vagyis asszem Kiyoru főzött XD én valahogy szégyellem magam mert kb a 3 nap alatt akkora genya voltam hogy kb 2x elmosogattam és semmi más o.o *süllyed* gomennasai ^^" ugy érzem magam, mint egy hülye pióca o.o de nem direkt csak ilyen vagyok (.___.),
szal a kajára vissza~ cukkinis krumpli volt meg husi *w* finoooooom~ am meg már most nemtom, miket ettünk csak igy bevillannak képek hogy volt a 3 nap alatt ez a cukkinis finomság, meg volt a tejfölös husi étvágygerjesztőkinézetű sültkriumplival XD meg vasárnnap reggeli palacsinta *-* ami katasztrófálisnak mondhatóan indult csomókkal és hígan de végül fini lett azis *-*

aztán este volt a megemlékezés.. nem szeretnék erről irni, meg nem is tudok mit, max azt, hogy kitaláltam hogy akarok vmi szöveget én hülye lámpalázas 8D ami végül kudarcbafulladt részemről, mert nem tudtam rendesen felolvasni az angol szöveget *béna~* de majd remélhetőleg feliratozvalesz a video *pinkykettőzikmegint*

aztán olyan 11ig kint ültünk a hintaágyon és szapultuk szerencsétlen Kamijot XD sztem a 3 napot végigcsuklotta szegény XD remélem azért az egóján nem esett csorba és még mindig olyan nagy 8D *köcög desu ohyeaaah~*

na akkor itt vannak a rajzok by nejem~ és egy Sera is meg egy Kiyo is XD

the GazettE chibik X3


KAMIJOLAND 8D


Versailles~ *ezannyiracuki *-* X3*

mééég Kamijoo 8D meg egy Chiba-san XD *besírok vaze XD*
meg a medvesajtos felfedezés X3 ez az amikor 2. nap ujjongásba törtek ki asszem lovsziék, hogy találtak a hűtőben medvesajtot XD




Ancafé by Kiyoru XD Kanon és a csirkepöcse XD


és Kamijo by Sera 8D

végére személyes kedvencem XD
Sera és Lovszi halatfogtak
Hizaki szoknyáját letépte a csukott ajtó és kilátszik az ankávés boxerja XD
Hizaki takarit 8D
Kaya-chan salalaa~
és Tsugi Matsi XD





de nekem is csak az a bajom, hogy a memóriám rohadtszar XD és nem emlékszem sokmindenre csak hogy kint röhögtünk XD meg hogy Sakuék táncoltak a teraszon 8D mondjuk az másnap volt poén egy szál bugyiban kiállni oda XD *szeretsaku~*

aztán inkább a hidegre és a szunyogokra való tekintettel bevonultunk a lakásba, kint a gyertyákat eloltottuk és bevittünk mindent. és én aszittem agyf*szt növesztek @___@ voltak ien szellemizés meg félelmetes történetek @___@ én aszittem rosszat fogok álmodni de semmit nemálmodtam o.o vagyis nememlékszem...

~ szombat ~
olyan jó későn kelés volt 8D kb 11 magasságában XD és innentúl nemtom mivolt XD valahogy egybefolyik nálam a 3 nap XD

megcsináltuk a Rament, amiből egy nagyhalom tészta lett nem leves XD de finom volt~

délután lementünk Sera unszolására a tóhoz mert horgászni jó XD fogott is Sera ilyen max 8 centis picihalat XD ha jól emlékszem az volt Aladár, akit az este folyamán el is fogyasztottunk XD vagy az másik volt? o__O; azt tom, hogy Lovszi is fogott ki egy nagyobbat, amit visszaengedtünk, aztán kb akik nem horgásztak elvonultunk a padokhoz inkább, aztán haza mert zabáltak a szunyogok meg mert még szalonnázni is akatunk XD szal olyan 7 fele talán vissza szállás, daraboltunk szalonnát meg kolbászt, Sera Poszeidont játszott a 3ágú szigonnyal és az arra felhuzott Aladárral XD de Aladár finom volt csak kicsit odakozmált az egyikfele 8D

később olyan nemtomhány magasságában Seráék visszamentek a tóhoz XD mi meg ottmaradtunk 5en és nekiálltunk... SZŐKITENI 8D VAN EGY SZŐKE TINCSEEEEEM~ amitől persze kijött belőlem a hülyepicsa és szőke~ kb mint az a tipikus szőkenősviccekben a hülyepicsa XD meg Rei leszólt, hogy koppintom D: meg hogy kurvanagyranőtt az egóm ettől az egy tincstől XD denembaj 8D (a röhejes az egészben, hogy hazajöttem és nagyanyám mintha észre se vette volna XD nemtom hogy most nemszólt azért mert nemvette észre vagy mert nem akarta észrevenni XD nemisérdekel...)

aztááááán XD többiek visszatértek a horgászatból és FOGTAK EGY KAMIJOT XD vagyis egy ien piciharcsát, aki feltámadt XD aszitték, hogy zacskóbanvan neméltöklól, erre "háteznemél" mondat után elkezdett rángatózni XD szal beleboritottuk a mosdókagylóba XD és ott uszikázott, amig inkább jobb helye nem lett egy tálban lubickolni XD

aztán persze nemtom hogy azéjjel vagy már péntek éjjel is szapultuk-e ennyire Kamijot szegényt de akkorákat röhögtünk XD jaj XD meg nejem alkotott akkorákat XD Kamijoland XD *sirvaröhög*

aztán még olyan 2 körül Kádzsival ott vihogtunk az ágyban XD LÉDI GARA 8D meg hogy bennem és Hitsugiban van néhány közös... hogy az én nevem Fu-Ru, neki meg senkában az h Fu-Ru-feisu~ és elkezdtük hogy lédi gara - fu-fu-fu-furufeisu~ XD meg a "gazette elment bólingozni és a Yaoi elesett XD" omfg akkora hülyevagyok énis :'D még nemtom mikvoltak, de hótziher hogy SID meg Naito meg SenKa is szóbavolt XD

~ vasárnap ~
hát vasárnap... fantasztikus volt mitnemondjak arra ébredni, hogy Sera fényképgéppel rohangál a gyanutlan kómásfejű többieket megörökiteni XD még jó, hogy én is akkor keltem mikor ő, de mig én visszaaludtam ő nem XD jha meg előző estéhez képest annyi változott hogy Kádzsival helycsere volt és én voltam középen... és lehuzta rólam a takarót én meg fáztam, és mikor megprobáltam visszahuzni ő nemengedte D: makacs macs D8

aztánaztán palacsintaaaaa~ meg persze el kellett pakolni mert akkora kupi lett omfg XD ilyen halomra csokipapir, törlőpapir, teásüveg, koszos poharak-tányérok meg letakart kajamaradványok~

végül jött a fájdalmas pakolás és búcsú D: és KAMIJO ELTŰNT mmint a kitűzőm... remélem meglesz mert szeretem azt azegózó fejét D: olyanszépazis D:
jha meg valszeg otthagytam a fekete topomat XD mert este nemtaláltuk XD "hol a fekete topod, amiben mentél?" "nemtom. bent volt a táskámban" *kipakolás* "hát itt nincs" *hát akkor az ottmaradt 8D" *párbeszéd én és nagyanyám között*

aztán olyan fél 5 előtt jött Kádzsi apuja és kivitt minket a buszig, persze 3an fértünk előre, a többiek meg hátul XD mert ilyen kisbusz volt és bvuu~ bittos izgi lehetett ott hátul zötyögni XD

végül a Westendben kötöttünk ki, ettünk kínait aztán én olyan 7-negyed8 körül elköszöntem és hazajöttem D: de ugy nemakartam D: most birjam ki péntekig? mondjuk akkor se látok sokmindenkit, mert conra csak Nejem, Mai és Kádzsi jönnek asszem akik voltak most vmk táborban (kivéve Mai, mert őt nemengedték szal ő conra jön de asszem csak péntekre D:)

szal ilyen szép kisregény volt a hétvégém, aki elolvasta annak pirospont jár, amit képzeljen oda magának ahova akarja XD

boa sorte~

mood: kavalkád D:
music: SID számok.. jelenleg Hikari lemez 7. száma megy, hétfőhajlani3.56 van és ez csak piszkozat és nemtommikor rakom ki XD

u.i.: kedd éjjel 23.33 van (mostmár mire befejeztem 0.28 XD) és nemmegy zene de minnyá SID lesz megint XD
és MEGLETT KAMIJO *w* beesett a táskám belső zsebébe a pimassza~

2 megjegyzés:

zuccherina dolce ♥ írta...

*elolvasta* hát ezen besírtam xDDDDD *szeret Fru <333*

lena írta...

jaj, annyira hiányzol nejem TT_TT ŁŁ meg mindannyian, olyan rossz egyedül tinglizni itthon, hogy nem látom, ahogy Sakuék keringőznek az Au Revoir-ra, ahogy Sera rohangászik Aladárral és visítasz mellettem a széken ._. de nembaj, mert 22én megyek, és megölellek titeket :3 A sültkrumplimaqt meg nem leszólni XD tom, h szarlett xd örülök, h Kamijo megkerült x3 *megszeretgeti nejét* Na most asszem én is megyek, írok én is egy rövid beszámolót :D