2009. augusztus 1., szombat

~ Kai, SID és egyebek :'D ~

Konban wa~

*ez már egy sokszor szerkesztett változat, ami eddig piszkozatként leledzett word formátumban XD*

~ Kaiii *o* *meghalt* Kai ésés ah XD egyszer sírbavisz ez az ember eskü *-* *fengörl mode on!*
először rövidgatyában látom a DIM dvdn, most meg szinte felső nélkül *w* de ah az a felsőtest omg *w* de még így is gebe T.T *megy megtömni kajával* enned kéne kisszivem, mert ez így nem állapot ToT vegyél példát Maonyanról, bár inkább ne XD mert az is eszik mindenfélét, rossz nézni mekkora mennyiségeket képes megenni XD de másrészről ő is olyan gebe ~.~ és hogy neki FOGYNIA KELL O____O; mondom te idiota, hova? ajh -.- ezek a japánok nem tudnak mértéket tartani... könyörgöm, hova fogynak? o.o rossz némelyikre ránézni, annyira gebe~


~ SID XD nemtom mér, de mindig itt kötök ki a posztjaimban XD lassan el lehetne nevezni a blogomat egy "helyzetjelentés SID-frontról by Fru" bloggá XD

1. Hikari dvdkről feliratos videók XD jaj :'D komolyan. lassan fizikailag is fáj, amit ezek művelnek XD főleg Mao :'D szokása, hogy koncerteken mesedélutánokat tart... hát bazeg XD remélem sokáig megtartja eme jó szokását, amíg én is eljutok vala egy koncertjükre XD
na de pár video, vagyis link, de egyet azé berakok XD
szal feliratos SID videók :'D *természetesen angol felirattal XD*



2. Mao XD *még mindig.. tudom.. oké..*
írt egy kilóméteres blogbejegyzést, és ez az egyik kép *-*


szereteeeeem~ neki is olyan nagy szemei vannak és szép *-* az a kendő a fején XD saját bevallása szerint Hiphop sztájl *bíten* mondom jovvan Mao, szeretlek :'D

3. egy közös kép Yuuyával :'D Mao azt a nyakláncot Fukuokában vete potom 300 yenért :'D és most valszeg minden koncerten ott fog a nyakában lógni :'D


4. Mao kapott egy cuki kis boxert egy rajongótól XD sztem is cuki XD *fáj a hasa a röhögéstől* XD



5. Hitsugi blog :'D
találtam lj-n egy oldalt, ahol a csaj Hitsugi blogját forditja *-* én akkorát visitottam omg XD a csaj amúgy volt pár koncertjükön, legutóbbiról a beszámolót még nem rakta fel, de ami késik az nem múlik :'D
addig lényegében... rá kellett jönnöm, hogy Tsugi sem normális XD
vannak érdekes bejegyzései XD
pl:

It's a rainbow.
Yessss.
Rainbowー.
.ーwobniaR
Rainbowー.
.ーwobniaR
Rainbowー.
.ーwobniaR
Rainbowー.
Like that.
Uhehe.
see you...


én úgy voltam, hogy okké XD
meg írta, hogy milyen ügyes volt koncerten O___O;; mondom gratulálok neked is.. lényeg: felment a dobokhoz és le akart onnan ugrani.. de csak akart... ugyanis beakadt a lába a vezetékbe és repült egyet és hasra.. meg térdre.. vagy nemtom hogy esett, a lényeg, hogy a térde valami gyönyörű :'D rakott be képet XD énmeg csak gratulálni tudok neki.. és röhögni, hogy nekem is nézett ki nem egyszer úgy a térdem XD *mert Fru is állandóan taknyolt akkorákat... hiányzik 2 kicsi darab mind2 térdemről, mert ráestem strandon a rácsra és háháhá :'D szal ott most ien kis fehér csíkok vannak~*

6. még mindig Hitsugi :'D és mostmár tudom, hogy 2 kutyája van X3 Cocoa-san és Zela-san :'D én ehhez nem kommentálok semmit XD és fogadok a Monster Haunter meg Aki hibája XD *az játszott folyamatosan azzal~*
meg ő is Dragon quest fan ~.~ jelentkezzem már olyan jérokker akit ismerek és nem azzal játszik éjjel-nappal? XD najo. gazettékről nemtudok semmit :'D

7. nemtom :'D most írjak ide egy kis lehangoló dolgot, vagy azt hagyjam meg legközelebbre? :'D najo.. jobb előbb mint később XD
szal először is. felvettek KRE BTK japán szakra *-* de csak költségtéritésesre sajna.. és ugye drágajócsaládom meg -.- főleg nagyanyám *ki hitte volna :'D* állandóan a fejemhez vágja, hogy egy tehetségtelen és szar alak vagyok és igenis, le kell tennem a francia nyelvvizsgát és különbenis. ennek a japán szaknak nincs értelme, mert ugy se fog menni stb... meg hogy ugyis az lesz mint a franciával, hogy nem fogom megcsinálni.. azé egy kis különbség szvsz a francia és a japán között: a franciát kényszerből tanultam, mert muszáj volt suliban, és nem is volt annyira szivemcsücske. japánt meg önszántamból választottam és SZERETEM és meg fogom tanulni... ha bele gebedek is, de meg fogom tanulni! erről ennyit...


8. legyen megint egy kis vidámság és heppi-hippo-viziló :'D
Miyavinak megszületett a kislánya *-* édesistenem annyira egy pici csöppség, és Miyavi meg annyira boldog és olyan meghatóan írt blogjában, és hogy apa lett meg minden *-*
a kislány neve Lovelie (Airi) Miyavi Ishihara *-* hát tény, hogy nem átlagos a neve XD de Rábüri *-* annyira szép~ és olyan kis pici keze van ésésés *-* najo, inkább a kép~


9. csakhogy merténaszontam XD legyen egy kis nyúúzik is:
Deluhi - Two Hurt pv *-* *Fru fengörcsöl és nembirmagával*


és Xover - Mezame pv *-* *Jukaaaaaaaaaah* *nyálábafulaldt*



na ennyi XD

és asszem bevezetem ennek a széép hosszú posztnak a végével kezdődően.. egy kis helyzetjelentésféleség.



current mood: *Kai nekkid °q°*
music: Deluhi - Two hurt

baii~

0 megjegyzés: