2009. július 28., kedd

~ OMG ZOMFG *-* ~

gyááááááááh konnichiwa *o*

el sem hiszem *-* *nincs magánál, miközben ezt írja*
lesz naito history photobookom meg SID Hikari lemezem *o* méghozzá azzal a dvd-vel amin Aki *o* omfg XD *nyálbafulladt* szal amin Aki meg Shinji melegitenek koncert előtt és én mindig az állam a parkettáról szedegetem, hogy míg Shinji kb 10 centit tud előrehajolni terpeszben ülve, addig Aki teljesen O_________O hihhetetlen milyen hajlékony, és büszke is rá~ *szeret Aki és Fru is bücke rá X3 *

olyanszééééééépek *-* és röpke kb 16 ezerből kijövök *pinkykettő* ésés conon *-* conon *-* szal conon megkapom *-* megmeg előtte.. sztem már előtte lesz Sattys pengetős nyakláncom *-* meg Mainak Hidés meg meg *mást nemmondok, még véletlen olvassa és az már úgy nemér XD*

szal bvúúúúúúúúúú *-* *vinnyog a gép előtt meg meóóów~*

szépek ugyihogyugyi? *-*


bvúúúúúú~ XD *elmegy olvasni mert holnap estig nem lesz itthon*

baii~

4 megjegyzés:

kunni írta...

Nyahh irigyellek T_T én is szeretnék. De ehh már képzeletben másra költöttem el a fizetésem XD. De conon majd megtapizhatom.Szombaton délutánra érek fel meg vasárnap leszek ott.
Aki meg egy dög és pocok szeretem én is. XD Nyahh vinnyogjunk együtt.*ölel*
pus

Fru-chan írta...

jóóóóóó *-* remélem Case télleg hozza mert gyilok lesz ha nem XD és már megvan rá a pénzem *-* remélem nem elsz az hogy megkapom a családtól, hogy hogy képzelem elvenni -__- mert kaptam kreszre pénzt, de amit saját zsebből fizettem 14ezret azt elvettem belőle XD *namnd1*

és igen majd tapizzuk *o* de a dvd ami van hozzá az nagyonkész XD

Jiyool írta...

nyíííííííííííííííí,pin*vetődikrá*gratula hozzá,majd megnézhetem én is? úgy is beakarlak cserkészni conon majd.meg am msnen is cserkészlek,de sosem látlak,vagy csak vaksi vagyokXDvmit még akartam,de elfeledtemXD
mindegy*vihog-
chuuuuuuuuuu

Fru-chan írta...

Nyuuuu~ pon~ *elterülnek*
ma megtaláltál :'D
am meg tegnapot kivéve mindig fentvok msnen csak tegnap sikerült a tv előtt konci közben bealudnom ^^"

és majd igen majd te is megnézheted :'D sztem csoportos nyáladzás lesz előre érzem XD