2009. december 5., szombat

~ nyenyenyenyányáááá ~

Konbanwaaaaaaa~ igen, nálam már este van namindegy~

holnap 4kyuu @____@ most hogy végighallgattam 2 magnóhallgatásos feladatsort, kezdek kicsit megnyugodni, hogy talán még nekem is sikerülhet átmenni valahogy XD csodásmódon értettem a feladatokat XD a kanjik mennek, nyelvtant meg majd csak összeszedem olyan 55-60% körülire XD nem is kérek többet eskü XD csak menjek áááááát~ 61% is megteszi XD nem kérek sokat ugye? 8'D namindegyis~

napokban volt rosszkedvem (nemkicsit) meg nagyonjó :'D csütörtök Seránál a koleszban nagyon jó volt :'D finom volt a sushi meg utólag visszagondolva a sake is XD Sera: legközelebb is hivhatsz XD max Doát pórázon, vagy akárhogy, de odavonszolom X) *köcög desu~ Doa ga sukidesu~ XD*

ezenkívül leadtam a kínait :'D így vizsga előtt 1 héttel kb XD vagynemtommikorlesz, de nem is érdekel igazából. ha jövőre is egyetemista leszek, akkor majd felvesem újra :'D de ez még a jövő zenéje, hogy egyáltalán hogy lesz nekem 2. félév után az egyetem... mindegy majd lesz valahogy :'D

aztánmegmost... gondolkoztam, hogy van egy kis pénzem, szal mihamarabb el is költeném magamra XD *egobazeg~*
szal. Watashi no WISHLIST~
~ Versailles - Jubilee CD+DVD
~ Neo Genesis 2009 yearbook
~ Shoxx vol. 203 (2010. január)

szal ezt a 3 dolgot rendelném meg, ami kb olyan HMVről rendelve 12 ezer lenne... valaki esetleg máshonnan is tudja, ahol mind a 3 fentvan? és esetleg rendelne valaki valamit és akkor közösen? ^^" mert ezeket ha törik, ha szakad, ha máshogy nem, de megrendelem. karácsonyra magamnak :'D még lenne bőven a listán kívánnivaló, de tartogatom a pénzem, mert nem lesz... és még Casenek is tartozom, azt most emg is adom Mondoconon :'D jövő szombaton *-* meg még majd ugye a tavaszi Sakuracon is itt lesz... arra is megyünk :'D meg minden ilyen conra, amit szerveznek és pesten van XD

na asszem most ennyi~ meg nyáááááááááá X3 *ugrál* tegnap éjjel... ié.. az már ma volt XD szal felrakták youtubera Naito legújabb dvdjét *w* keeeeeeeelllllll aztakurvahogymekkorajóóóóóóóóóóóóóóó *o* ha több pénzem lenne, akkor azt is megrendelném... az még plusz 12 ezer lenne XD annyi meg most nincs... majd ha lesz annyim, lehet névnapomra megveszem x) messze még az április :'D és addig lesz még Senka dvd is... azt is akarok XD irtam szép listát magamnak, szal szépenlassan gyűjtögetni kéne rá :'D na majd~ de akkoris KELL~ ez kell *________* uuuuuuh~ *bezsongott*

egy kis video ízelítőnek, ami nekem elég volt, hogy kikészüljek szépen XD
Can you do it? és Cynical Re:actor *-*


Dasei boogie *-*


woooooooaaaaaaaaaaaaaa *w*

ennyi XD

Boa sorte~

mood: Tsugiiiiiii~ XD
music: One Ok Rock :'D

2 megjegyzés:

Jiyool írta...

hát eddig úgy van,h én is rendelek a hmwről vagy hogy kell írniXDszólj rám msnen ha úgy döntesz,h onnan rendelsz.én 15 vagy 16.-án fogok.vmeik a 2 nap közül.
és ne légy pesszimista lesz neked egyetem,én tomXD

Fru-chan írta...

Poooooon *-* na msot nemtom mikor rendeljem XD majd msn onegai *-*