2009. december 21., hétfő

~ Alice nine tali és egyebek ~

Konbanwa~

na szombaton volt Alice nine tali :'D sztem egyik legjobb fórumos tali volt eddig :'D 6an voltunk (Ayumi, Azumi, Chiyo, Moro, Lini és én) én vittem a Naito history bookomat meg a Neo Gen magazint :'D Ayumi meg egy Arena 37°C-t XD na aztán volt ott fengörlködés omfg XD kaptunk is a pofánkra, hogy mi csak itt leülünk és olvasgatunk? nem tudjuk ezt otthon? mert ide az emberek enni járnak és le szeretnének ülni. hátbazeg okké :'D majd legközelebb valami teázóba lesz sztem tali szervezve. ott nem szólnak be ha leülünk egy kis tea mellett beszélgetni meg magazinokat olvasgatni. namindegy.
szal sztem tökjóvolt XD Lini hozott 2 tábla csokit, egy fehér és egy étcsokisat *-* amit Chiyo igazságosan (?) elosztott XD és jutott a szoknyájára is... ami valljuk be félreérthető látvány volt a fekete szoknyán a fehér csokifoltok XD (Torachi ottjárt mi? XD vagy Kai XD)
Ayu meg megigérte, hogy majd kölcsönadja a magazinját *w* nekem KELL az a SenKa cikk XD beszkennelve akár de kell XD imádom Sendai Kamotsut XD belőlük sosem elég :'D őket is kibeszéltük, Naitoékat is akkormár. meg mindenkit XD főleg Saga és Tora ribancai voltak teritken :'D nocomment XD
aztán elszállt az idő, és olyan fél 6-6 körül talán el is indultunk hazafelé... persze elkezdett esni... mint esni, szakadni a hav *w* szép volt meg minden de kurvasooooook XD szal gondoltam metróval megyek Ayumiékkal Népligetig, mert nemakartam egyedül elindulni, és mikor feljöttünk 1es villamoshoz akkor láttuk, hogy OMG ez mennyire sokk :'D szal a villamos félúton megakadt és közölte, hogy beállt a sor belőlük és nem tud tovább menni. szal sétáltam szakadó hóban, ami már volt vagy 20 centi ha nem több ami leesett belőle, szal 1 megállót még sétáltam, aztán nemérdekelt, az ott dekkoló nyitott ajtósra felszálltam, és ültem ott vagy fél órát, mire beértük azt az 1 megállót ami maradt, aztán HÉV és busz, ami egész hamar jött és nem kellett 5 percnél többet várnom :'D szerencsére nem akkor értem oda, amikor már elment, mert akkor mgé 1 órát ott dekkolhattam volna a havesésben O___O igaz, nem fáztam annyira, csak az ORROM XD de az mondjuk mindig fázik ... szal sál felhúz arcomra, meg még pluszba orvosi maszk is XD meg a fülmelegitőm~ szép látvány lehettem biztos XD olyan 8 után haza is értem~

ma meg O___O olyan 1 után ébresztettek, hogy ebéd, bár lehet hogy 2 után, mert olyan fél 3kor levánszorogtam, és akkor még csak a levessel végeztek, ami azt jelentette, hogy még fél óra sem telt el XD szal fél 3kor felébredtem úgy, hogy valami dzsuva van a torkomon, nem birok nyelni tőle, aztán köhögtem kettőt és elmúlt valamelyest. aztán lementem. átöltöztem és elkezdett vérezni az orrom :'D szal itt a tél, hurrá XD ugyanis néhány éve már csak ilyen téli, minusz 20 körüli időjáráskor szokott vérezni az orrom. azelőtt persze random amikor eszébejutott :'D szal pár perc orrvérzés, ebéd, aztán elolvastam azt a könyvet amit Doa adott kölcsön és jelentem WOOOOOOOOOOOOOW *w* oké XD *leütimagát* valami hasonló kimenetelű végre számitottam, mmint Alexanderrel kapcs, hogy úgyis XD *spoiler nincs* de egyéb eseményekre nemszámítottam o__O/ dejóvolt *w* am J. Goldenlane - Éjfél című könyvéről van szó :'D aki szereti a vámpíros sztorikat és nem csak twillight meg hasonlókban gondolkozik, de megmaradna a romantikus-akciós-fordulatos-elejelassanbeindulós történteknél, azoknak ajánlom *w* ez egyéni vélemény, lehet nem ilyen a könyv, csak én olyan 20 oldalanként olvastam per nap és a buszon XD szal mire összeraktam 1-2 nap kihagyásokkal is a könyvet... namindegy XD de jó volt *w*

am meg... néhány napja álmodtam.. na ez nem meglepő, mert mindig álmodok XD de ez most kurvabeparáztatott o.o
szal lényegében annyi volt, hogy Hitsugi ült egy kanapén, én keresztben feküdtem, fejem Tsugi combján. az meg ott eszegette a szeletelt almát (aki emlékszik az egyetlen Hitsugis fanficemre, annak rémlik, hogy ez nagyon hasonlit arra? XD) szal eszi az almát, én felébredek, aztán ő szájában egy almaszelettel megcsókol... ezzel oké semmi érdekes nem lenne, mégcsak parázós sem, csak az volt a bibi az egészben, hogy nem tudom azóta se eldönteni, hogy haluztam valamit, vagy ennyire jó a fantáziám vagy tudomisén, de túl valóságos volt. úgyértem, hogy éreztem az alma ízét, ahogy Tsugi felémhajol, éreztem ahogy levegőtvesz, éreztem a piercingeket is, melyek kicsit hűvösebbek voltak, mertugye fémből vannak... és miután felébredtem ez kicsit fejbevágott és csak ültem az ágyamon percekig O___O; nem tudtam hova tenni az érzéseket, amiket éreztem. se az almát se a levegőt se a piercingjeit.... és még mindig kicsit parázok, mert 2 éjszaka egymás után ez volt... és nem ez volt az első alkalom, hogy ennyire valóságosnak éreztem némelyik álmom. szal most asszem elmebajos vagyok XD nem, mintha eddig nem lettem volna az, de most már télleg ekzdem elhinni, hogy komoly ez a fengörlizmus o___O/ namindegy. egyéni szocproblem :'D

na asszem ennyit mára, valszeg mivel még csak éjjel 2 van elmegyek és nézek egy kis Nightmare in Nightweart XD már tervezgetem egy ideje, hogy megint emgnézem, hátha többet felfogok belőle XD hamár napom óta megy az az 5 tavalyi Naito rádiózás, amiben nyelvtörőket mondanak és Yomi állandóan belesül, persze Hitsugim meg mindig elmondja :'D *büszke urára*

szerk: lól XD gondoltam emgnézem Mao miket firkál már megint Amebanow-ra, erre ... bazeg XD ez készvan nagyon XD irja, hogy akar karácsonyi mintás boxert... aztán meg hogy a haját akarja karácsonyisra festeni XD tetejét zöldre, oldalt meg pirosra XD de nicns bátorsága hozzá XD de akkro a szemöldökét... de akkor meg a granny fog megijedni tőle XD de akkor ha mást nem, marad a zöld és piros kontaklencséknél... és egy karácsonyfával a fején tökéletes is lesz XD *Fru itt vinnyog az éjszaka közepén XD* eddig van forditva, utána már nem olvastam, meg témaváltás van szal majd legközelebb kiderül XD de ez hülye :'D *szeret Maonyan~*

na baii~

Boa sorte~

Daffunda (・ε・)

mood: ♥__♥
music: SID - life

2 megjegyzés:

ayu írta...

jajjj édes kis fencsibém (XD) hát vannak ilyen álmok...juj rohanok én is leírni az álmom :333
nyuh gyó volt talizni meg dumcsizni...majd taláxunk és adom a cuccost de én meg addig kérek arisu :333

Fru-chan írta...

XD
okké, akkor majd sztem holnap nekilátok szkennelgetni és küldöm a képeket ha kellenek XD