2009. december 24., csütörtök

~ Merii krikri ~

Merii krikri minna~

Boldog karácsonyt :'D

gomen, hogy nem küldök sms-t, csak a telefonom kiirja, hogy nem kézbesíthető o__O; nemtom mivanvele @___@
szal aki eddig küldött, annak köszönöm ^^
és én emg itt kívánok nektek és a többieknek is Boldog karácsonyt (^_^)v

éééééés videoooo XD
Nightmare Xmas message 2007 (mert a másik túl nagy, hogy felrakjam :'D)



SID - Xmas message 2008 (Yuya szokásosan hülye XD ♥)



ééééééééééés~ Nightmare in nightwear 5 *-*
Hitsuginak le lett vágatva a haja, de annyira jó lett *-* én megint szerelmetes vagyok beléje *w* mmint Hitsugiba XD meg a hajába is :'D nagyon jó lett *-* olyan kis cuki feje van tőle X3
asszem megvan, milyenre akarom a sajátomat levágatni legközelebb XD *-*

najó, minna asszem egyelőre ennyit~
mindenkinek további jó karácsonyozást, soksok ajándékkal~
én megkaptam az 1 terás HDDmet és boldog vagyok *-* most pakolászom át rá a dolgokat gépemről és indulhat a letöltééééééééés *-* naito live *w* bvúúúú~

na baii~

Boa sorte~

Daffunda (・ε・)

mood: Tsugim X3 ♥
music: Nightmare -Akahana no tonakai

2 megjegyzés:

ayu írta...

nyááááá akiiii ittenkém már megint úgy néz ki hogy tökéletes..barna hosszabb haj kekszi szerkó és pocok pofi nyááá *szerelmes,megerőszak*
neked is még mára merii krikri^^ gara meg mao azzal a bugyingóval kyahahaaa xDDD

Fru-chan írta...

az a felső *w* *szétfolyt* annyira hülyék XD *szeret sid ♥*
Garaékat meg élvezet volt nézni több, mint egy órán keresztül XD még ha nem is értettem szinte semmmit de bvá XD