2009. december 13., vasárnap

~ Maoooooooooo ~

nyuuuuuh ez az ember meg akar ölniiiiiii x___X

ezekután már nemtom micsináljak XD *kimurdált*


ma Serától kaptam egy nagyadag leszólást XD
dehátha én egyszer olyan elviselhetetlen vagyok, hogy az életbe nem akar egy hímegyed sem jobban megismerni akkor ezzel nem sokat tudok kezdeni :'D ha mágis tévednék, akkor addigis jól elvagyok itt magányomban és kis álomvilágomba burkolózva eléldegélek addig *pinkykettő*

nade az a Maokép az gyilkooooooooooooos *______*

nadeközbe D.Gray-mant nézek XD és iszogatom este 10 után a mogyis kávémat *-* mertazfinom :'D
aztán olvasom tovább a Démonnaplót XD
de addigis~
Sera linkelt nekem mikulásos játékot ami kegyetlenkész XD
http://www.miniclip.com/games/deep-freeze/hu/

amilyen bénavagyok még mindig nemjutottam túl a 4.pályán ami még csak az 1. szint a 4ből XD *béna* de legalább kurvajól elvagyok vele :'D

na most eről ennyit :'D

baii~

Boa sorte~

Daffunda (・ε・)

mood: Mao @______@ *kimurdált*
music: D - Day by day

0 megjegyzés: