2009. december 29., kedd

~ PS wii party and blogs ... and Aki nekkid *m* ~

Konbanwa~ *fáj mindene*

tegnap~ jó volt *-* Zsófinál voltunk PS wii partyn és wooooooooow~ és most fáj mindenem tőle XD túl sok volt a box és a tenisz XD de élvezet volt játszani XD

máááás~ Aki és Hitsugi XD hát ezek elképesztőek :'D Nightmare in nightwear után is és másnap is együtt voltak inni XD egyszer Hakuei, utána meg Kenzo volt velük :'D


Aki Lyu-channal (modern pirates) elment darts-ozni (meg inni XD) és vesztett XD de ez annyira hülye :'D ilyent írt: és meg kellett innom valami Tequila nevű italt... bárcsak hívtam volna Yuyát segíteni :'D tekishülye ♥

aztán Aki énekelt *w* meg gitározott *w*

aztááán~ Jack in the box *-* woooooooooooow *o* látniakaroooooooooooom *w* Mao EXILE - ti amo-t énekelt :'D megmeg olyan jó összeállítások voltak *w* látniakaroooooooom ;___;



mindig rá kell jönnöm, hogy Yumehito rohadtul hasonlít Maora o___O; épp tegnap nézegettem Yume blogját, és némelyik képén néztem, hogy wtf, tiszta Mao o__O; cuki *-* lehet kéne Ayabiet is hallgatnom XD namindegy...

jha meg :'D Aki 28-án :'D
Hyde és Kyo (D'erlanger/BUG) társaságában :'D annyiraédes *-*

ésésééééééééssssssssss *w* *nosebleed*
Aki a Rock and read-ben *w* uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh *Fru kihalt*
nekem ez kell *-* eskü még gyűjtök és következő körben megrendelem *-* meg Ayu is megakarja venni *-* megisértem~ annyira uuuuh *w* nemtom mennyibe telt rávenni Akit, hogy csak így simán ruha nélkül, de lenne 2 tippem XD 1: belement magától is, de utána vöröslött pöppet a pofikája~ kis szégyellős (^_^)~ 2: 1-2 ital és magától is belement XD vagy 3. lehetőség az előző kettő ötvözve XD
de ah *w*
♥__♥
*-*
*Fru kikészült* kell ez az ember nekem *w* de olyanmesszevan ;____; *képzeletben végigtaperolja Akichut*

ööööö inkább olvasok valamit vagy Naito konci *-* vaaagy~ nemtom XD Naito *-* most megjött hozzá a hangulatom~ nyuu~

baii~

Boa sorte~

Daffunda (・ε・)

mood: Aki~ *nosebleed* aww *m*
music: Plastic tree - 1999

3 megjegyzés:

kunni írta...

Nekem is kellene ez az ember...de T_T totál rossz helyre születtem nem mintha megkapnám ha netán oda születtem volna XD.
Ayu szolt ,hogy vannak képek és nyuhh mentem is kicsit ..na jó nem igazán nézek képeket mostanában. Nincs időm meg kedvem se -_-"
*ölel*

kadzsesz írta...

ÚRISTEN AZ A TETKÓ! *___________* A Hydeos képet meg én is láttam, elképesztő mind a három fiatalember... :Đ

Fru-chan írta...

kunni~ *visszaölel* hát én se hinném, hogy sokkal közelebb kerülnék hozzá, ha netán Japánban élnék... de a remény hal meg utoljára :'D <3

kádzsi XD igen tetkó *-*
fiatalember... :'D jóvicc XD oké, Aki még nincs 30 XD a másik kettő meg bőven 40 felett :'D