2009. december 25., péntek

~ ROFL Mao XD ~

omg XD Mao megint alakit blogon XD én meghaltam ennyi XD ezeket a beszólásokat 8'D

- Mao főz XD

I look pretty sexy when I'm washing rice (>_<)

- szal lesz BOYS-ONLY live XD erre:
If it's all men, I won't feel embarrassed either, maybe I'll strip (laughs).
ezhülye XD áucs XD

am meg ami a héten volt Amesuta *-* én nagyonröhögtem XD
szal Maonyan és Garanyan~ meg merii single (?) amihez volt egy pantsu ajándékba... :'D szal azzal szórakoztak XD Mao felhúzta a kalapjára XD
na én meg megpróbáltam felvenni, de csak 24 percet sikerült. akit érdekel, lj-n linkeltem ^^
vagy itt vannak:
24 perces felvételem
Mao blogjáról 4 perces változat
Mao XD

ha valaki letölti, comment please~ és credits me :'D

és Mao *w* imádom mikor blogol X3

kapott a rajongóitól még 3 pandát :'D
a kezei *w* *kézfétises desu~* gyönyörűek *w* ♥
Pantsu XD Maonyan és Garanyan :'D
*w* ♥

ennyi~

megyek vissza töltögetni és pakolgatni a gépemet át hdd-re (^__^)v

baii~

Boa sorte~

Daffunda (・ε・)

mood: pantsu :'D
music: Girugämesh - Dirty story

0 megjegyzés: