2009. december 22., kedd

~ new header - 涙の温度 (Namida no ondo) ~

Konbanwa~

új fejléc~

Aki és Mao *-*
a képet néhány napja raktam össze, az idézetet meg az előbb XD de nemtom o___O; abban voltam csak biztos, hogy melyik daból legyen... Namida no ondo... csak azt nem, hogy melyik része XD 2 közül válogattam, végül az utolsó részére esett a választásom ^^
csak nemtok szerkeszteni .____. szal ezért elnézést :'D japánul akartam mindenképp... hát így sikerült ^^"

de szeressem ezt a számot szal~

itt egy video is hozzá~ SIDNAD vol 3. dvdről *-*


baii~

Boa sorte~

Daffunda (・ε・)

mood: aha~n
music: SID - dummy

3 megjegyzés:

ayu írta...

kyaaaah végre ideértem :333
nyuh aki de kiszdönölűdurcáspocok nyááá~ <3333

Fru-chan írta...

az *-*

amúgy miközben nézegettem a képet, rájöttem, hogy Hitsuginak is van ilyen tükrös fotózása XD meg gazettenek is volt, amiből asszem csak Kai van meg :'D

ayu írta...

a tükrös fotózások gyóóók :3333