2009. december 16., szerda

~ Hav és SID *főleg Mao* blog XD ~

Konbanwa~

~ esett a haaaaaav *-* és sikeresen nem értem be miatta suliba XD mikor fél 1kor lefeküdtem, még nyoma sem volt a hónak, bár lehet csak a sötét miatt nem láttam kint rendesen XD
szal gondoltam a szokásos fél 8as busszal megyek, 1 óra alatt úgyis bentvagyok...fenéket! fél 8as busz nemjött, szal irány másik megálló, ahol késett a busz vagy 25 percet, szal pont elértem, bár édes mindegy volt, hogy a 8órásival vagy a 8.05össel megyek XD mert a buszmegállónál volt a sor vége O___O aki ismeri az utat Halásztelekről Csepelen keresztül, az tudja, hogy azért az egy 20-30 perces út kocsival is (vagy 15, attól függ milyen az idő és a forgalom XD) szal poénos volt, hogy 10 órakor értünk be csak a HÉV végállomáshoz o.o
~ onnan még beugrottam a postára, mondván már az irodalom tudományról lemaradtam bőven, akkor átutalom a pénzt... meg ahogy a gyerek megálmodja XD postán nem lehet készpénzt átutalni csak valami folyószámla meg mitténmilyen pluszköltségekkel... o___O; mondom oké, hagyjuk, szal 10 percen belül már a következő héven ültem, és beértem a suliba olyan fél 11 után :'D
~ dupla japán déltől, leadtam az utolsó kanji-házimat, holnap kanji tesuto~ aztán művtöri elmaradt, sírásó nem, csakhogy mi közbe gondoltuk visszaérünk, szal elmentünk megrendelni a Japanese for everyone-t nekem meg Zsófinak, és már majdnem 3 óra volt, mikor indultunk volna vissza, szal akkor ez az óra is kilőve ^^" amilyen érdekes volt múlthéten~ *telerajzoltam csillagokkkal meg fenyőfával a lapomat XD*
~ szal hazafelé HIDEEEEEEEG volt XD de bementem Auchanban az OTPbe és sikeresen fél perc alatt el lett intézve az átutaláááás~ igeeeeeeen *-* jön majd magazinom meg Versailles Jubilee is amint megjelenik *-* annyira happy desu *-*
~ hazafele még rájöttem, hogy Reita nem is olyan hülye, mint elsőnek gondoltam.... mertugye nekem állandóan csak az orrom fázik ilyen hidegben, szal a sálamat felhúztam és lám~ nem is fázott annyira XD igaz aztán random utolsó 20 méteren felvettem az orvosi maszkomat, és az is meleg XD csak attól bepárásodik a szemüvegem és nemlátok XD igaz ha rendesen felvenném, akkor ez is megoldható lenne :'D szal lehet átszokok a Reita-sztájlra XD hamár ennyit emlegetve van hogy mennyire úgy viselkedek, mint egyes orrkendős basszerosok :'D

na meg közben olvasgatom SID blogot és vinnyogok mint egy vágási kismalac XD nem képekkel, csak néhány fergeteges momentumot felsorolnék XD
- Mao :'D ha jól fogtam fel, lesz PatiPatinak egy külön kiadása Mao cikkjével, meg a fotózással amit most követett el Koreában *-* de 1 mondat kiütött XD

It will include photos that express Mao's own style that can't be seen in SID, and a log of his trip, which takes an even closer look at the real Mao than the column. Please anticipate it!!
namármost, mi is az a sztájl, amit Mao-style és SIDben nem látható? XD mert ha nem az, amiben civilként öltözködik, akkor mi? XD mert néha totál ugyanúgy van a "bandában" is felöltözve 8'D szal innentől kezdve nemértem a dolgokat *pinkykettő* mindegy 8'D
- I'm wearing a vest over my leather jacket. It's innovative, indeed the sort of high-quality styling you'd expect from Mao!! (according to the man himself) ---- XDDDD noez Mao XD
- szeretnék olyan embert magam melé, mint Mao *-*
azért 30 felett még mindig azon fáradozik, hogy az édesanyját engesztelje, mert olyan rossz gyerek volt tiniként. annyira édes *-* ne félreérteni, nem megvesztegetésről van szó, vagy csak úgy röpke drágaságokról, hanem megpróbál mindig mosolyt csalni anyu arcára~ énis szeretnék ilyen jó gyereket *-* (nem az ajándékok miatt XD)
- Aki szintén jógyerek XD meghívást kapott GLAY koncertre, és ő meg hivta az anyuját is *-* ezmekkorajómár :'D igaz aztán koncert vége, anyu hazaküldve, jöhet az after XD közös fotó Hisashival :'D
- Mao 8'D közös purikuta fotó Kiyoharuval XD én fel se ismertem Kiyoharut elsőnek XD mondom az tuti nem ő :'D erre de XD és ő is irta a blogjában, hogy tök jó volt így 41 évesen, főleg Mao-kunnal XD azt a képet viszont berakom *-*
Anyway, I've gone and done it, purikura at 41 years old.

But I guess it's fine if it's with Mao-kun.

Yeah, I'm glad I could become like this with him.

'Cause I don't like an air of unapproachability.

Let's do this again sometimeー Mao-kun.


- Yuya megkattan a hidegtől XD itt örömködik XD de csak havat akar :'D *küldi Yuyának a havat*
- Aki és az Abercrombie&Fitch - nyitás, hosszú sor, de kiállta XD
- Maopan~ "Wonder if the other three are well~" 8'D
- Mao és a japán twitter XD Ameba Now :'D eskü ez nagyon elvan XD főleg mikor Yumehitoval és Yukkevel beszélgettek XD *fordítás*

más: Alice nine új külső *-* wooooooow kell Nao haja *o*

mégmásabb XD
ez a video XD *visitvaröhög*


ennyit mára XD még átnézem holnapra a kanjikat, aztán valszeg olvasok XD fanficet :'D amit Doa linkelt :'D mert jóóóóóóóóóóó XD

baii~

Boa sorte~

Daffunda (・ε・)

mood: Aki's grin is luw~ XD
music: Hyper Nightmare 2008.11.29. XD

0 megjegyzés: