2009. december 12., szombat

~ Animekari + mindenféle ~

Konbanwa~

na ez a hét is szépen eltelt :'D
nem emlékszem, hogy történt volna valami érdekes, néhány nagyonkész elszóláson kívül XD már megint nem aludtam ki magam és oltottam a népet, főleg Doámat :'D
a hét beszólása, amihez némi háttértörténetnek szolgáljon annyi, hogy mikor még tavaly ilyenkor felvetettem a család előtt az ötletet és terveimet, hogy én japán szakra akarok menni, nagyapám első reakciója: "akkor majd menj hozzá valamelyik nagy japán autógyár tulajának a fiához, és akkor majd küldhetsz öregkoromra egy szép autót..."
ezekután már egy szavam se lehet, mikor beszóltam Doának:
Fűcsán hozzámegy a Suzuki-cég igazgatójának a fiához...
1.: hogyan szedjünk fel így egy Reitát: "Hát nem tudom, hogy a férjem mit szólna, ha beállítanék a garázsba még egy Suzukival..."

oké aki érti a poént, annak örülünk, ha nem szenvedett tőle nagyobb agykárosodást XD aki nemérti, annak jó, hogy nemérti XD

Ma volt az Animekarácsony~
mi meg ugye megint kimentünk szórólapozni :'D Versailles HOST akcióban~ *képek, amint Sera feltöltötte őket XD és van köztük mutogatnivaló :'D*
szal tegnap-ma éjjel sikeresen rávettem Doát, hogy márpedig neki is jönnie kell, mert én aszontam, és mert Sera is aszonta és mert nejemmel is találkozhatott, meg mindenkivel :'D de ő akkorsem akart, de végül én győztem >D *fűcán befolyászosz ember :'D*
szal reggel 10 körül mentem nejemért Moszkva térre, onnan Doáért, majd rövid várakozás után elindultunk~ közbe krisztivel is egyeztettem, akitől utólag is gomeeeeeeeeeen~ hogy csak úgy egyszercsak elmentünk és utána csak időnként láttunk valahol, remélem azért neked is volt társaságod, és nem egyedül mászkáltál ^^" mégegyszer gomen~
na szal olyan 11 körül ki is értünk Hungexpohoz, aztán bent egész hamar sikerült nejemet elveszteni XD de megtaláltam egyik animés pultnál, majd megböktem a vállát, mire mellette megfordult egy Sera XD meg a többiek :'D vagyis csak a huga, Kata meg Mazu :'D később összetalálkoztunk Maival meg Sayaval, szal gyűlt a kis csapat, majd végül kimentünk szórólapzani~ kegyetlen volt a hideg XD mazu fújta a lufikat, de megcsomózni már nemtudta XD szal ő fújta, én csomóztam és írkáltam :'D szal aki kapott vicces feliratost, mint pl a "VERSZÁJ XD" és hasonlók, akkor örüljön a limitált példányának, mert asszem csak 2-3 olyan vicces létezik XD *szakad az egójára a plafon*
szal kint szórólapoztunk, jött Nanou, aztán kis idő múlva inkább bementünk XD utána meg bent osztogattunk mindent~ és olyan jó volt látni, ahogy szinte mindenkinél Versailles kis zászló vagy szórólap vagy lufi vagy mindhárom van *-* *örül a feje*

szal jó volt *w*
meg kifizettem Casenek a tartozásom, de mivel elszámoltam magam, így kölcsöntkértem Serától meg nejemtől ^^" 600 forint de megadom legközelebb ^^ de nekem kellett Démonnapló 6 XD *idiota fenbics* szal vettem Démonnapló 6 *-*

*fél óra múlva*

ööö
asszem nem kéne blogolás közben elmászkálnom, msnezni meg forumozni XD elfelejtem holtartottam, és még visszaolvasva se tudom :'D
szal akkor összegezve az elmúlt napokat, jó *-* Ma meg az animekari jó volt *-* meg nejem kölcsönadta Japán világatlaszát, szal lesz mit ovlasnom, pláne, hogy ittvan a szééééééép vastaaaaaag Japán története könyv is :'D

na végül pár kép, amit Sera csinált animekarin a kis akciónkról :'D
VMK XD HOST 8||D
ésmegint~
Fűcsán alkot :'D koncertrál és íír XD
szintén~
és Mazu cenzurázva by me :'D
erről ennyit :'D

baii~

Boa sorte~

Daffunda (・ε・)

mood: lufiiiii~
music: semmi

0 megjegyzés: