2009. december 7., hétfő

~ Ohyeaaah ~

Konbanwa~

túl a nyelvvizsgán, ami annyira nem is volt nehéz, max én nem írtam be jó válaszokat XD vagyis satíroztam be :'D mindegy, már vége~

szal túl a nyelvvizsgán úgy döntöttem, hogy ki akarom pihenni magam, de rájöttem, hogy nem lehet XD el akartam volna holnap lógni retorikáról, de miközben néztem a naito koncertet, és semmi reakciót nem váltott ki belőlem az asztalfejelésen kívül, nekiláttam, átjavitottam a beszédemet, és már a beszédelemzés is félig megvan, szal asszem mégse lógom el a holnapi órát XD
de azért ez elég morbid szerény személyemtől, hogy SEMMI reakciót nem váltott ki belőlem az a 3 szám, amit eddig megnéztem a naito konciból, pedig a hétvégén még itt vinnyogtam, mikor felrakták @____@ valami baj vaaaaaaaaan @_____@ oké. azon vinnyogtam egy sort, mikor Yomit az emelvényen megláttam XD se ezenkivül semmi o__O; nem vinnyogtam Hitsugin se @____@ asszem nekem senka koncira van szükségem XD de azt majd máskor :'D ma inkább aludni fogok XD vagy ha nagyon nem bírom, akkor megnézem végre a nightmare in nightweart XD a 4.et mert még nem néztem végig :'D de szerintem csak holnap... na most vissza retorika~

baii~

Boa sorte~

mood: XD lól :'D *fáradt és hülye*
musc: nincs~

0 megjegyzés: