2009. december 21., hétfő

~ DIM Scene ~

konbanwa~

na, hát az előzetes után el kell mondjam, hogy ez b*szott jó volt *o*
oké, Ruki hangja messze nem tökéletes, gőzöm nicns mi lesz igy a jövőben ha nem tesz valamit, mert ez kezd jáj lenni XD de atól függetlenül woooooooooow *o*
legjobb pillanatok, amik első megnézés közben adódtak XD
- Aoi XD hát ez az ember egyszer a sírba tesz :'D Filth in the beauty (avagy fillesz in za bjúti XD) elb*sztaaaaaa :'D későn kezdte a 2. akusztikus részt XD aztán meg jött az a "elb*sztam, de nembaj, vigyorgok, az élet megy tovább, én meg folytatom, úgyis minnyá váltás van" fej XD én megzabálom XD *vinnyog*
- Ride with the rockers/Go To Hell *o* sztem eddigi legjobb volt *w* élveztem az eddigieket is, de ez messze viszi a pálmát nálam *o* Reita alakít, Kai vigyorog *-* az én szivem meg repes, hogy ezt láthatom, mégha csak monitoron keresztül de mosoly *w* vigyori manócska visszatééééééééért X3 *visnyog*
- Reita felrúgta a mikrofonállványt XD (In the middle of chaos alatt XD) énekel-énekel, lép kettőt és bumm XD rug egyet, állvány feldől :'D
- Aoi egy DÖG XD ennyi XD Uruha is dög *w*
- Ruki öltözékét az encore alatt... még Maonyan is megirigyelhetné komolyan XD az az ing :'D ezek összebeszéltek? XD

egyelőre ennyi :'D sztem még párszor meg lészen nézve ez a dvd *-* igaz ezt mondtam az összes eddigire is, és max 2-3x ha megnéztem őket, van olyan, régebbi asszem a Madara meg ezek, amiket még egyszer se néztem végig normálisan ^^" na majd ... :'D

most asszem nézek egy Nightmare in nightweart XD mert abból sosem elég és mert mindig csak tervezem de sose nézem meg rendesen :'D

de addig nektek meg itt van egy video XD Aoi és Reita - Monoglobe comment (felirattal XD)
credits: hakitarun@lj


baii~

Boa sorte~

Daffunda (・ε・)

mood: *droolz*
music: Naitowea de Naitomea XD

0 megjegyzés: