2009. november 29., vasárnap

~ Maopan (>__<) ~

nyááááááh konbanwa~

végre végeztem az egyiptomos írással @__@ már a fejem is belefájdult Ehnatonba de komolyan @__@ szeretem ezt a témát, azt, hogy mert szakítani a hagyományokkal, na meg Nofertiti a felesége egy gyönyörű nő volt. Meg hát... az Amarna-kori öltözködés :'D lehet csak amiatt szeretem, mert a férfiak is enyhén feminista jellegű cuccokat hordtak, mint előtte nem...? XD *Fűcán hülye* dekomolyan :'D na meg utána Tutanhaton-Tutanhamon *-* meg az aranymaszkja *w* *nem.. nem Ruki-fétisem van és aranymániás lettem XD csak szép :'D *

na de...

MAOOOOOOOOPAAAAAAAANDAAAAAAAAAAA *w*
komolyan XD egy 30 év feletti férfi az Ikeában arra gerjed, hogy plüsspandákat szorongat és utána nyekereg, hogy nem viheti haza mindet XD nekem is kell olyan panda @___@ valaki~ karácsonyra Ikeás pandát kérekszépen *w* ONEGAI~ dánke XD (meg nyár óra Elmo plüsst, de azt se kaptam @__@ kérek .___.)

dedeeeeeee~ Mao~ nekem kell egy Mao is @__@ tud vezetni XD *micsoda szempontok* láttam! ő vezette azt a bazadalmas autóját! XD és Yuyával mentek Ikeába ez tuti... az a másik hapi az egy Yuya fazon volt XD *megkattant* najomindegy... MAOPAAAAAN...DAAAAAAA 8'D

ettől függetlenül... ettőlfüggetlenüliskellegyMao XD de egyre jobban megvan vele is meg Hitsugival kapcsolatban is az az érzésem, hogy már elkeltek o__O/ *mint valami árucikkek XD* dekomolyan... nemtom miért, de.. csak itt van ez az érzés... namindegy... asszem ezen nem most kéne gondokoznom XD

tessék kééééép~

Maopan X3

baii~

boa sorte~

Daffunda (・ε・)

mood: pan~ Pannn~ MaoPann....daaaaaaa~
music: Girugämesh - Border

u.i.: most vagy én keresek mindenben összefüggést, vagy tökre nem véáletlen az, hogy én most vettem PANDÁS pendrive-t erre Mao meg vesz plüss PANDÁT XD igen.. PANDAAAAAAAAA~ eskü itt összeesküvésvanellenemben-irányába (>.<) a világ ellenem esküdött feeeeeeeel~ nyányányááá~

4 megjegyzés:

Jiyool írta...

azt hittem,h csak én vagyok panda mániás.bár nekem ez már elég régóta alakult ki,tauval egyetemben*fetreng*nah ez hosszú történet.am ienhez sztems enki sohasem vén.addig jó míg ien.nyaaaaaaaaah.egyiptomot én is szeressem*szorongat*öh...most értelmesebbet nem tok írni,mert sietésben vagyok,és már a felét elfelejtettem,h mit olvastamXDgome

Eve írta...

Nyugi, ez még csak első ilyen egybeesés volt... És még egész lájtos... Majd ha már egyre több és érdekesebb lesz, felülhetsz mellém a máglyára. XDDD

Fru-chan írta...

Pon: én régen is szerettem a pandákat, de megint előjöttek XD és nem te vagy az egyetlen, aki elfelejti a dolgokat :'D *Kai-chan-szindrómában szenvedő alany jelentkezik*

Eve: hidd el nem ez az első egybeesés XD ráadásul Hitsugival is történt már pár dolog, amit én is elkövettem vagy forditva XD még néha gondolkodásilag is XD Mao a másik fele :'D

kunni írta...

Hát én végigröhögtem ahogy néztem azokat a képeket..amikor a sárga zacsiban van szegény panda XD
Szeretni Mao.

*ölel*