2010. június 4., péntek

~ AS... ez meg mi a o__O; WTF -.-; ~

LOL hát ez nocomment...
anyu tegnap vett... vagyis vetettem vele animestars magazint, merthát mondták h van benne Versailles cikk is :'D Így utólag nocomment jelleggel be is szkenneltem azt az 1 oldalt, mert ez számomra fájdalmas volt... mind a szöveg, mind a kép.


- Jasminet úgy említi, mint a Versailles gitárosa. Oké, hogy sokszor a basszerost simán csak gitárosként emlegetik, de na. Ezt még valahogy elnézem. Na de a kép könyörgöm :'D
- Hizaki é Teru névjegyét összekeverték. oké, megesik. Na de hogy Hizaki mint BASSZEROS??? XD nocomment.
- na meg hogy kisegítő GITÁROSsal lépnek fel... 1: Basszeros. 2: Ha jól tudom, Masashi hivatalos tagja lesz a bandának, de legalábbis nem kisegítő. Reméljük. Erről ennyit.
am meg teljesen látszik, hogy nem szakavatott rajongó írta a cikket, merthát azért urambocsá, jó, hogy tud baszgitáron is játszani Hizaki, de azért na :'D attól még nem ő lesz a basszerosa a bandának... erről ennyit, gratulálok a cikk írójának, nálam elásta magát :'D

Más téma: megnéztem a You're handsome doramát OwO asszem ez most előlépett dobogósnak nálam XD hanakimi mellé :'D
Láttam már pár ismerősömnél, hogy látta, és tökjóvolt meg minden, gondoltam megpróbálkozom vele én is, hamár drága HongKi az egyik főszereplő X3 hát bejött :'D Jeremy X3 imádom :'D
szal miatta kezdtem el letölteni és megnézni, de rájöttem, hogy ezt anélkül is érdemes :'D olyan 7. rész után gondolkoztam el, hogy miért olyan ismerős Tae Kyung... szal rákerestem, és akkor koppant XD Ő játszott a Baby and Me-ben is XD pedig azt is imádom, és kb 2 hete néztem meg újra, már vagy harmadjára talán. szal nocomment a memórámhoz :'D

INNENTŐL ERŐS SPOILER VESZÉLY :'D
csak akik kibirják a fengörlködésemet XD

Jeremy abszolút kedvenc :'D ezt kb fél perc után elkönyveltem XD *fengörl* annyira édes OwO eddig is imádtam, na de ezekután nem lehet nem szeretni X3 oké, hogy vannak am néha egós pillanatai (látsd idol show XD azon besirtam :'D) de imádnivaló X3 én sírva röhögtem végig rajta :'D szal Jeremy~
am meg nemtom. valahogy kiszámítható volt a történetben az, hogy a végén Minam összejön Tae Kyunggal. ez egy klisé, mert csomó-csomó doramában, filmben benne van, hogy akik az elején ki nem állhatják egymást, tuti a végén egy párként fejezik be. pláne ha a srác bunkó, de mindig rájövünk vagy kiderül, hogy igazából tökjófej és kedves :'D csak játsza az egoistát :'D
másik meg: mindig van egy másik szereplő, aki kedves, és szereti a csajt, de végül neki a magány jut. Mint itt Shinwoonak OwO én eskü itt tapergáltam a monitort, hogy nyuuuhuuuuu de megölelgetném OwO
meg Jeremyt is. Mikor rájöttem, hogy nem azért haragudott meg Minamra, mert hogy nem Shinwoot hanem ta Kyung-t szereti, hanem mert Jeremy szereti a csajt, de ő meg viszont nem XD szal fájt neki, és annyira nyunyuuuuu OwO mikor ott énekelte azt a számot a buszon sírva, én is itt bőgtem komolyan XD
be is rakom azt a részt ide:


nyah annyira kawaii X3 meg amúgyis imádom a hangját, mert ez mindenhogy képes énekelni :'D banánnal a szájában is XD


nya X3 kawaii X3

najó, aszem itt fejezem be a fengörlködést :'D filmet akarok nézni vagy olvasni XD vagy írni o__O/ mert be kéne fejezni a részem XD namindegy.

baii~

だっふんちゅ(・ε・)

mood: nyuuhuuu~ Joliiiiie XD
music: fentebb :'D Hongki a banánnal X3

6 megjegyzés:

Andreya Von Tosh írta...

Amúgy kitől származik az a cikk? Én nem veszek Animestarst, mert nálunk nem kapni, de előre is gratulálok annak, aki egy ilyen zenei szerkesztőt beenged az újságjába. Ennyi erővel a Popcornból is kimásolhatták volna. Ezzel nem lett jobb véleményem az Animestarsról.

Molly írta...

Ott a cikk végén az író.
Hát erre nem tudok mit mondani, ez röhejes egy cikk lett. Csak magukat járatták le. Szánalmas

Fru-chan írta...

én azon gondolkoztam, hogy nem nézik át ezeket a cikkeket még nyomdába vitel előtt? :'D

Kry-chan írta...

XDDD 1. A cikk siralmas.
2. Az ismertető... na jó, még nem sikerült végignézni, de már tudom a végét. Ez nem gáz. XDDD Ennek még örülök is. Jeremy a legédesebb szereplő az egészben. Ahol én tartok ott még nem látszik hogy szeretné, de piszok aranyos. Behaltam ettől a résztől. Köszi. :3

Andreya Von Tosh írta...

Fru: nem hiszem, hogy nem nézik át, legfeljebb az lehet, hogy a főszerkesztő nem ért a témához, és megbízik abban, aki a cikket írja, hogy az igen. Ezért nem mindegy, hogy eleve kit alkalmaz ilyen komplikált témák megfogalmazására, amihez bizony nem ért minden utcáról betévedt emberke, még akkor sem, ha egyébként szokott foglalkozni zenei témákkal.

Fru-chan írta...

Kry-chan: gomen, ha lelőttem a poént ^^" de Jeremy akkoris nyuh OwO <3

Andreya: valszeg igazad van, de akkoris. XD oké, hogy nem mindenki ért hozzá, de sztem azok olvassák inkább a magazint, akik egy kicsit azért értik a témát. nomindegy, túléljük :'D