2010. június 18., péntek

~ Mucc meme ~

mer a Zsófi aszonta :'D és angolul, mert nemtommért XD meg mindenmás nyelven XD *fordítást kér valaki? :'D*

1. How long have you been a mucker?
First I saw their zetsubou PV and didn't like at all :'D
But after that, in 2007, I fell in love with Libra OwO Since then I still love them ♥
[Először a Zetsubou PVjüket láttam és egyáltalán nem tetszett :'D
Aztán később, 2007-ben totál belezúgtam a Libra PVjébe OwO Azóta is imádom őket ♥]

2. Who is your favourite member?
hm... I love them all, but Tata-sama :'D
[hm... Mindet szeretem, de Tata-sama :'D - mert csak XD]

3. Your top three mucc songs:
hm... hard question... not in order but:
Libra, Ranchuu, Dare mo ienai ie... and mostly all of their songs ^^" can't chose XD
[hm... nehéz kérdés... nem sorrendben, de:
Libra, Ranchuu, Dare mo ienai ie... és majdnem az összes számuk ^^" nem tudok választani XD]

4. What mucc song do you always sing at karaoke?
I don't like karaoke...
[nem szeretem a karaoket - hozzátenném sose énekelnék nyilvánosság előtt XD]

5. What colour is each member like?
Tatsurou: aka [vörös]
Miya: ao [kék]
Yukke: midori [zöld... világos, csak a crocs miatt XD ♥]
Satochi: chairo [barna]

6. Who, other than Tatsurou, would you like to take vocals?
Miya ♥

7. If you could make them do cosplay what character would you make them do?
I have no ideas XD [nemtooooom :'D]

8. If mucc were a family, who would be who?
T: verekedős bátyj
M: szigorú apuka v___v
Y: hisztis kisöccs
S: anyuka? : D
*ebben totál egyetértek Zsófival XD*

9. Who would you like to collaborate with mucc on one of their records?
Jealkb OwO 'cuz I loved their performance together in JITB 2008
[Jealkb OwO mert imádtam a közös fellépésüket a JITB 2008-ban OwO]

10. What would you want to do if you encountered them?
Wanna play with teto XD
make some fun in the park~
[teto-val játszani XD
parkban szórakozni]

11. If you were in mucc what position would you take?
omg noez XD I'll be the invisible bandmember :'D
[omg noez XD én lennék a láthatatlan bandatag :'D]

12. MUCC's good points, one by one:
T: f*cking funny and looooove his voice OwO [hülye idióta XD de imádom a hangját ♥]
M: good at everything... esp. sleep during interviews XD ok, kidding :'D [mindenben jó... főleg elaludni interjú közben :'D csak vicceltem XD]
Y: Yukketsuko :'D ♥
S: good drummer and an idiot :'D ♥ [jó dobos és egy idióta :'D ♥]

13. If the sender of this meme was a mucc member who would it be?
Tata-sama with his english XD ♥ [Tata-sama az angoljával XD ♥]

14. 最後にムックへの愛をどうぞ!
Tata-sama~ ♥

15. 次に回すムッカーにどうぞ!
hm... aki akarja :'D

ennyi voltam, nemtom miket válaszolhatnék XD *ezért nem csinálok olyan sűrűn meméket XD*

baii~

だっふんちゅ(・ε・)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

ugye hogy yukke azonosult a crocsszal? : DDDDDDD

Fru-chan írta...

igen :'D azóta is akarok olyant de nem találtam még zöldben XD