2010. május 27., csütörtök

~ Töpszli :'D ~

na konbanwa~
nagygépről írok még :'D

megpróbáltam csinálni képet Töpszliről
sztem ez lesz a neve :'D vagyis marad XD még eldől :'D egyelőre Töpszli. hogy tetszik? :'D kommenteket XD

na, valahogy így néz ki. oké, a színe nemlátszik, de telefonnal nem is fog XD

így néz ki amúgy, ezt netről szedtem kép :'Dugye milyen szép kék? OwO

am a fenti képen az ott egy Pokka ital, amit tegnap vettem XD
Lift-Up szőlős kollagén ital XD
és finom :'D meglepő módon. mert vettem már egyszer barackosat, de az valami ótvarszar volt x__X

na és mégegyszer

お誕生日 おめでとう れいたくん

ezt nem birtam kihagyni XD most találtam gépemen XD


LÓL XD ezt most találtam XD
Reita fenyőbútor

nocomment XD vannak még ilyenek :'D

na ennyit mostanra
baii~

だっふんちゅ(・ε・)

mood: nyohoj~ Rei apaaaaaaaa~ X3
music:-

1 megjegyzés:

Csibe. írta...

iilyen az én laptomom iis *-* annyira kisaranyos, szeretem :3