2010. június 25., péntek

~ mer mér ne :'D ~

hajali fél 4, én még fent vagyok, mert túl sokat aludtam XD
ez a 2 nap nemalvás, vizsgára tanulással kicsit kiütött.

na vizsgaeredmény: nem buktam meg irániból XD és a japán országismeretem is 4es lett OwO *éljenez* már tökre ott paráztam és ki voltam idegileg *köröttem ülők bizonyíthatják, hogy úgy viselkedtem, mint egy elmebeteg XD* de ah vége :'D
már csak 1 vizsgám van hátra kedden, és jöhet a nyár XD

most jut eszembe, hogy ma van az eredményhirdetés érettségivel kapcsolatban O__O OMFG XD be kell mennem XD nem fűzök hozzá reményeket, sztem megvágtak a szóbelin XD szal most minden elúszott :'D ennyit rólam. béna vagyok XD

ha mégis átmegyek, akkor az csoda XD

de nyár :'D amit az időjárás nem igazán tükröz hűen, annak ellenére, hogy vannak 30+ fokos napszakok, akad bőven eső és hűvös idő XD én meg utálom az esőt...
bár valamelyik nap voltam bent Auchanban anyuval, és mikor kijöttünk, már esett XD mikor mentem odafele, még azon voltam, hogy nem kellett volna a pulcsit felvenni, mert meggyulladok... szal banzai időjárás :'D remélem ma délután nem esik XD nagyon :'D

na de mivel itt a nyár, nekiállhatok doramákat nézni meg animéket :'d mert most tervezek néhányat XD nem tudom már miket, mert megint eltüntettem a papirt, amire a listát felirtam XD amint meglesz, nekiállok~ addig a doramákat nyomatom~
mondjuk anime, amit meg akarok nézni és tuti listán van: Durarara! OwO azt nagyoooon~ első 2 részt néztem emg nemrég, egyik vizsga előtti éjszaka XD tanulás alatt-közben :'D
onnantól meg hogy többekközött Ono Daisuke, Jun Fukuyama és Mamoru Miyano is szinkronizálnak benne, egyenesen muszáj XD nem, nem vagyok fanatikus XD annyira :'D
és így ara jutottam, hogy a következőket is meg kell néznem XD
Kaze no stigma
Code Geass
xxxHolic folytatásait :'D
Zombie-Loant újraaa XD
Fate/stay Night (mert már vagy 3 éve tervezem XD)
Highschool of the dead
Karint végignézni XD csak tudnám, hol hagytam abba...
Koutetsu Sangokushi
Mouryou no hako
Peacemaker Kurogane (mert már ez is évek óta terbe van :'D )
Suteki Tantei Labyrinth
Pandora hearts
Hetalia
Rose of Versailles (mert sose jutottam a végére ^^")
Tales of Genji
és nem utolsó sorban: FMA -Brotherhood XD abból ma láttam 2 részt, mert megy az Animaxen XD de nekem az eredetiben is kell OwO mmint nincs semmi bajom a magyar szinkronjával, de én még mindig jobban preferálom japánul OwO
na meg persze elmaradhatatlan Gravitation-Junjou romantica újranézése sokadjára is XD mert megunhatatlan OwO

és ezen fenti "kis" listán is látszik, hogy műfaj nélkül nézek animéket, és néztem eddig is. általában seiyuu után kerestem rá valamire, és ha érdekelt, megnéztem, ha nem, akkor hagytam.
doramáknál is hasonló a helyzet: színész után XD bár azoknál inkább mindent megnézek, ha szeretek egy színészt :'D bár kivétel az ilyen rohadthosszú, 210785623178 részes doramák. Igen, mert olyanok is vannak... és az nekem kimerítő XD mondjuk többségük inkább történelmi, amivel nem lenne gond, mert azokat szeressem, csak eddig midig elriasztott az epizódok száma, ami 3 számjegynél kezdődött XD

na, asszem most megyek, sztem aludni nem is, de valamit nézni XD *Tokyo Dogs lesz ebből úgy érzem XD*

baii~

だっふんちゅ(・ε・)

0 megjegyzés: