2010. június 11., péntek

~ hangulat ohje -.-; ~

Mindig mosolyom mögé rejtem fájdalmamat, de ma majdnem megtörtem.

Ma volt hugom ballagása, nekem semmi kedvem nem volt menni. Végül nemtommért megtörtem. szal végülis itthonmaradtam.

Ez a mai nap is jeles bizonyítéka a gyors hangulatváltozásaimnak. Egyik pillanatban még nem volt semmi bajom, lementem a földszintre, még mindenki készülődött, rokonok nagy része már itt volt addigra. Én meg megmakacsoltam magam.
Egyik rokon előtt már majdnem rákezdtem bőgni, de akkor még csak sírásra állt a szám, és éreztem, hogy ha fél percen belül nem hagynak egyedül, kikészülök. szerencsémre vagy sem, végül csak elment a díszes társaság a ballagásra, én meg először az ágyon ültem megsemmisülve, aztán a szoba másik felén a földön, majd inkább jobbnak láttam feljönni és bezárkózni a sajt szobámba. Na de ez a hangulatváltozás egy hatalmas FAKK! Egyik pillanatban a földön ülök a szobám egyik felében, és hol bőgök, hol csak ülök, és nézek ki a fejemből, hol megint rákezdek, hol csak csendben könnyezek... közben a falamat bámulom, rajta a posztereimmel, és azt kívánom, bárcsak akármelyik mellettem lehetne.
Nem vágyom másra, csak 2 ölelő karra és egy vállra, amin kisírhatom magam ilyenkor. Vállnak itt a párnám, szal már csak a 2 kar hiánycikk...
Ilyenkor úgy szeretném, ha lenne mellettem valaki, akiben megbízhatok, aki az ilyen pillanataimban mellettem van, és átölel. De sajnos vagy nem, nincs ilyen ember az életemben, és nem is érzem úgy, hogy akármikor is lenne a jövőben.

Végül 2-3 óra hegyes-völgyes ingadozás után először az íróasztalom előtti fotelban kötöttem ki, vagyis még közben, aztán az ágyon feküdtem. Hol rámjött megint a sírás, hol abbamaradt, és csak a lambériázott plafont bámultam. Aztán sikerült elaludni kicsit, de nemment, mert megint sírva ébredtem, aztán inkább bekapcsoltam hű társamat, Töpszlit...

Először nem így akartam ezt leírni, de mire odáig jutottam, hogy blog, kicsit lehiggadtam, és jelenleg nem jutnak eszembe a kb fél órával ezelőtti gondolataim :'D ennyit rólam...

Már csak reménykedem, hogy hamar elmennek rokonok, mert már le akarok menni. Akár most is lemehetnék, de valahogy úgy érzem, nem birnám magam tartani, és csak folytatódna az eddigi rossz, és nincs kedvem magyarázkodni senkinek... Szal most ülök, várok, éhesvagyok XD Bár lehet estig ki kell bírjam, dehát ezvan. Kibirom, csak meleg van, én meg szomjas is :'D

Am meg megint ki lettem kiáltva egy bunkó parasztnak, amiért nem voltam hajlandó elmenni húgom ballagására. merthát ő ott volt az enyémen, mind a kettőn, akkor nekem KÖTELESSÉGEM ott lenni az övén is... csak én nem érzem így? Egy általános iskolai ballagás szvsz nem fontos. Van, aki a saját testvére esküvőjére se menne el, pedig az jóval fontosabb esemény az ember életében, mint egy ballagás. nem, mintha én esküvőpárti lennék, mert én nem is akarok, meg nem is lenne kivel soha, meg amúgyis életemben egyszer voltam még ki sinek valaki esküvőjén, amiből csak arra emlékszem, hogy késő éjjel kocsival hoztak haza, én meg már félálomban voltam. Azt se tudom, kinek az esküvője volt, csak annyit, hogy vki rokon. azt se tudom hol volt, milyen volt, semmit. Szal nálam az esküvőre elmenetel sem akadály, mert nem és kész XD nekem nem lesz, húgomét meg sztem leszarom... ennyi, tényleg bunkó paraszt vagyok...
Jha meg azért is érdemeltem ki ezt a jelzőt, mert nem voltam hajlandó jópofizni a család előtt. Általában megy, de most valahogy lehet csak a fáradtság, lehet a hajnalig fanfic olvasás, és a történet cselekménye kiváltotta érzések miatt vagyok jelenleg is teljesen lemerülve. Szal így nem ment volna ez a "vágj jó képet és viselkedj" dolog...

Najó, szerintem van jobb dolgom is, mint itt nyavajogni, valszeg másoknak van nagyobb problémája, mint nekem, mégse nyavajog miatta.

meg még hátravan 7 vizsgám, szal tanulni is kéne. jövőhéten 4 lesz "csak" :'D legyen már vége @___@ bahh...

Asszem erőt veszek magamon, felveszek egy "leszarom, haggyálbékén" képet, és lemegyek. Sütiért XD meg inni, és mai nap másodszor is lefürdeni, hátha attól jobb lesz... aztán nekiállok japán országismeretet tanulni ohje... hátamközepére a vizsgákat... csak kár, hogy én ha nagyon akarom, akkor a hátam közepét is látom XD nem... nem csak tükörben XD

na baii~

だっふんちゅ(・ε・)

2 megjegyzés:

Orsi~Rosy írta...

Szija!

Írtam ide az előbb, csak nem küldte el x_x
Remélem nem gond, hogy idepofátlanodtam *elbújik*
Remélem nincs nagy gond.. a rokonokat meg meg tudom érteni. nekem valahogy sose fűlik hozzájuk a fogam.. még a saját ballagásomon is kinkeserv volt jópofizni x_x

A vizsgákhoz meg sok sikert : ) *hugs*

Fru-chan írta...

nem gond dehogy ^^ nyugodtan X3 és köszi ^^ még elég sok van hátra és tanárnő sem válaszolt még, hogy most akkor hétfőn vagy csak 23-án kell mennem vizsgázni x__X