2010. június 27., vasárnap

~ Egy páratlan év ~

A year like none other by Aspen in the sunlight

mert nemtom XD 2 napja rámjött, hogy megint el akarom olvasni. nem tudom, miért, csak rámjött. És nekiálltam. Mondjuk mikor legutóbb... úgy másfél éve talán, mikor olvastam, akkor nem jutottam a végére. Olyan 5 fejezet vagy mennyi hiányzott. De most szerintem végig olvasom, csak napok kérdése XD Igaz, még van egy egyházismeret vizsgám, de csak kedden. Ma még ezt olvasom, holnap meg majd azt. A jegyzeteket és a fogalomlistát. mert azért megbukni nem kéne XD Elég volt, hogy filótörin nem mentem át, de sztem az marad jövőre, mert nem vagyok hajlandó és képes sem Heideggerrel foglalkozni. meg a másik 11 filozófussal... majd jövőre. vagymittén.

Am sztem most nyáron.... annyira nem akarom XD de muszáj lesz. szal vezetni kell.. és jogsit szerezni. már csak a vezetés van hátra, és ettől jobban félek, mint a teszttől XD mondjuk én ott ragadtam le, hogy nem tudom, minek kell nekem most sürgősen a jogsi, amikor autónk sincs. De asszem erre nem kapok választ, ahogy eddig se kptam :'D namindegy. vissza a témához


Egy páratlan év. Szerintem egyik legjobban sikerült Harry Potter történet, és meg megem kockáztatni ama kijelentést, hogy jobb, mint az eredeti :'D Nem, mintha az eredetit nem szeretném, mert ez nem igaz, de ezek valahogy jobban megfogott. Lehet csak azért, mert több benne Piton és Draco, mint a könyvekben XD *fengörl* nem, nem yaoira gondolok. HP fandomban max a Draco-Harry beütésű BL történeteket birom elviselni, mindennemű más párostól a hideg ráz XD jó, bevallom, olvastam valamikor egy nagyon jó Draco-Hermione fanficet, de azóta inkább nem :'D


na de röviden erről: Harry levelet kap Dursley-éktól, amit először nem akar elolvasni, de rákényszerül. Haza kell mennie, mert a nagynénje halálos beteg, aminek következtében (nem árulom el) hogy meggyógyuljon, Harry elveszti varázserejét. Aztán jönnek az izgalmas részek, hogy Piton nem is olyan gonosz, ahogy mindenki gondolja, hogy miként kerül Harry hozzá, meg később Draco is, és hármuk élete hogyan folyik tovább... meg még mindenféle más, amit inkább spoiler miatt nem árulok el XD meg nem is igazán emlékszem rájuk, hülyeséget meg nem akarok leírni :'D


Na, akit érdekel, elolvashatja angolul, vagy magyarul is, sőt! nem... van még pár nyelvre lefordítva, de nem ez a lényeg. van hozzá folytatás, az Egy páratlan nyár és az Egy páratlan család. Utóbbi ha jól tudom, még most íródik, de előbbi már magyar fordításban is van. Szerintem érdemes egyszer, ha van ideje valakinek végigolvasni mind a hármat, én még nem tettem meg, de ez nem jelenti azt, hogy nem is fogom XD amúgy jó hosszúak, arra készüljön fel az ember, merthát 97 fejezet azért nem kevés. Nagyjából ezer oldal. *és sajnos nincs meg a magyar nekem a gépen, csak az angol pdf formátumban, szal én is neten olvasom fejezetenként, pedig én mindent, de MINDENT amit olvasok, lementek gépre word docként. XD ezért van többszáz fanfic a nagygépemen XD* naszóval.

I T T fentvan mindegyik mert lusta vagyok egyesével linkelni XD mindenki válogasson a maga kedvére ^^ és jó olvasást :'D ide meg lehet kommentelni, aki olvassa... esetleg, hogy tetszik-e vagy mégsem. akármit ^^

és a végére itt egy fanart OwO

valaki mondja már meg, hol láttam én ezt a képet már XD sztem vmi facebook alkalmazásnál XD HELP~

baaaaaaai~ *megy vissza olvasni*

だっふんちゅ(・ε・)

0 megjegyzés: