2010. június 11., péntek

~ Bakuretsu Naitomea 3 ~

hát lol, ez is letöltve :'D
sztem megint csak a hülyeségeimet és a kommentjeimet/fengörlködéseimet lehet a műsorról olvasni, mert megérteni nem megy még mindig XD

szal mostani adás elején megint varázslottak, méghozzá ha jól vettem ki a lényegét: szívószál papírját összetépkedték kisebb csíkokra, majd összegyűrték és az megint egybevolt :'D és nem, nemjöttemrá, hogy csinálják XD a szavazatok alapján Hitsugim győzött ^^

a mostai adásban Ruka volt még velük, és kapott tortát is, mint szülinapod :"D ez kimaradt vmelyik nap a blogomból, Ruru-chant felköszöntöttem, de aznap (júni 9.) volt Ruka szülinapja is :'D (megjegyezném, hogy Leda szülinapja is XD ma meg Rame szülinapja van X3) kicsit sok az R betűs szülinap mostanában XD namindegy, vissza :'D

mostani Batsugeemu: teineigo-t kell használniuk, vagyis az egyik udvarias alakot (pl: desu, meg a masu forma, o vagy go a szavak előtt, mint honorific...) szal teineigo-ban és keigo-ban kell végig beszélniük XD
büntetés: na ezt nem értettem XD ennyit erről XD de hogy Hitsugi félpercenként hibázott az elején, az már megint nyah XD mondjuk annyi leesett, hogy Tsukacchan átöleli/megfogja a vállainál és súg valamit a fülébe. na de mit ez itt amit nemtok, mert utána Hitsu mindig annyira röhögött XD szal namindegy :'D

imádom Hitsum nevetését, röhögését XD annyira láw az az ember X3

Ruka és a kamehame XD még ilyent se mondtam erre az emberre, de ez kawaii volt XD

na a mostani メアレンジャー-ból se sokat értettem XD szal hagyjuk :'D

a:fantasia jó szám OwO pvben semmi extra XD

végül Yomi és Ruka egyszersem kaptak büntetést XD nemcsodálom, hiszen alig beszéltek XD

na és a legvégén XD imádom, ahogy ökrködnek amíg lemegy egy videójuk XD Ruka rajzolt yomi mellkasára XD nocomment :'D aztán meg léggitároztak meg ugráltak XD ezek komplett hülyék :'D

na ennyi volt a műsor XD a japán megértésével még sokat kell foglalkoznom, bár le se írtam nagyrészét annak, amit megértettem, mert sztem felesleges XD a lényeget azért el lehet olvasni :'D

baii~

4 megjegyzés:

Kry-chan írta...

Figy. Ezeket honnan toltod? O.o Mert megneznem.

Fru-chan írta...

facebookon válaszoltam ^^ am ha kell még valami, akkor nyugodtan írj ^^

am ha a blogomon lejjebb a tags-hez tekersz, ott is megtalálod a többi bejegyzést a műsorhoz letöltőlinkkel ^^

Névtelen írta...

http://picilany.livejournal.com/12366.html

--> csináld meg te is! ; D

Amúgy Zsófi voltam. : D

Fururi írta...

igen, gondoltam, hogy Zsófi :'D

ohjaj XD majd megcsinálom holnap sztem :'D