2010. június 25., péntek

~ yohoooooy X3 ~

jelentem: megérteeeeeeem~ japánból is XD
pedig abban a tudatban voltam, hogy meghúznak szóbelin. de nem OwO átmenteeeeeem~
igaz, csak 54%, emelt, de én ennek is örülök ^^ 8 hónap alatt úgy, hogy sose tanultam, csak vizsga előtti 2 napban, azért ez is valami szerintem XD *elbújik a kövek elől* utáljatoook~ bénavagyok na~

amúgy meg fáradt XD
hazafele jövet, délután a csepeli HÉVen bealudtam. igen, azon a 10 percen sikerült XD ráadásul lolita23q - Genosense ment, ami nem éppen a legfinomabb számuk sztem XD
és... O-chan, veled álmodtam :'D de te ezt itt sem látod, szal erről ennyit :'D ha csuklottál olyan 15:15-kor, akkor az én voltam XD

aztán nemtom mi volt még ma XD
Mami te meg nemtom holvagy D:
amúgy meg. ma is lefárasztottam a családot :'D ez van, amikor nem alszom XD
jha tényleg. még délelőtt sikerült végignéznem a Tokyo Dogs-t OwO jó volt XD hát röhögtem egy sort Sou és Maruo "beszélgetésein" XD imádom azt a 2 pasast OwO Guri és Hiro (L)

jha délutáni családfárasztás, bár az inkább már esti :'D
megy a focimeccs, nem tudom, már melyik, mert odavisssza lett kapcsolgatva a csatorna. asszem Elefántcsontpart vagy kik játszottak. mindegy, a történet menetéhez semmi köze. na és kérdeztem, hogy hány pályát építettek? merthát 1 időben 2 meccs, gondoltam akkor 2-3 pálya max. nagyapám mondta h 10et? mert hogy szeretnék ha oda is mennének focizni.
én meg elkezdem, h úgy sem fognak, mert sok a zöld oroszlán XD anyám: de most tél van. én: azért zöld! még nem érett meg! majd ha nyár lesz ott is, akkor megérik, és azért lesz barna az oroszlán XD
mondtam mindezt röhögés közepette XD de a család is dőlt a hülyeségemtől :'D

na ezekután sikerült bealudnom a földszintem az ágyon. és olyan fél 10ig fel se keltem XD
húgomék holnap mennek 3 napra kirándulni. valahova a balatonhoz XD *megint elfelejtettem* pedig már én is voltam ott párszor XD ennyit a jótékony memóriámról :'D

most még várok mami válaszára... pedig smsben azt írtad, hogy még beszélünk D: hidoi D:

sztem leállok nézni... FMA brotherhood-t XD

na a végére egy idézet, mert ma megint eszembe jutott XD

Egy igazi férfi két dolgot engedhet meg magának: hogy felvegyen rózsaszín inget, és hogy melegnek nézzék. De csak az igazi férfiak, Aoi. Ezt jegyezd meg. Aki nem igazi férfi, az csak egy köcsög, aki rózsaszín inget visel.
by: Nanami Belle - Abszolút kezdők 2

mert az elsőt is imádtam XD a 2. meg eddig fergeteges :'D imádom az írásait ^^ csak kommentelni nem szoktam ^^" gomen~ ha olvasod (amit kétlek ^^")

baaaaaai~ XD

だっふんちゅ(・ε・)

0 megjegyzés: