2010. május 22., szombat

~ nyaff x__X ~

hát fakk x__X
kezdem úgy érezni, hogy nem kellett volna bevállalnom egy emelt japán érettségit, főleg úgy nem, hogy nem tudok semmit japánból XD
jelenleg a vizsgakövetelmény nyelvtani részét jegyzetelem, de vicces módon a nagyrésze nincs benne az eddig tanultakban, vagy csak én nem találom, de még egy ilyen japán nyelvtani szótár vagy mifélében sincs benne a fele XD kezdek hajattépni :'D
de szerencsére neten találtam egy jgram oldalt, és ott szépen, minden fentvan naggyából, szal boldogulok asszem.

igen, ezt nagyon fontos volt megosztanom XD

a héten még kanjitesztet is javítottunk, vagyishogy... a régieket nem sikerült javítani, de a 23-as leckét igen :'D előtte nap Doánál táblára írkáltuk *jórészt én ^^"* a kanjikat, de én rájöttem, hogy tökjól tudom írkálni már őket néha, dehogy az olvasatuk alapján nem mindet ismerem fel, az is biztos XD
ez is bizonyítja, hogy valszeg nem kéne japán szakon lennem... ellenvetés? :'D naugye...

ezt meg csak azért írtam le, hogy berakhassam a képeket XD
Doával alkottunk :'D
kőkori, Frédi-Béni sztájlban Reitát és Rukit XD


mert szeretjük apáimat :'D az ott cigi akar lenni Rukinál XD Reita kezében meg bunkósbot, mint a kisgyereknek a mesében :'D



XD legalább volt a héten valami jó is :'D

vicces módon viszont... megkérdeztük Vámost, hogy mivel kedden érettségi miatt nem tudok menni Kelet népeiből vizsgázni, hogy lesz-e valami pótvizsga/uv/akármi másik időpont, mire naggyából viccesen visszakérdezte, hogy akkor mit szólnánk, ha szerdán a kínai törivel együtt írnánk meg o__O;;; naazértmostmár... oké, meg lehetne, de én hülye vagyok, nem mazochista XD szal sztem várok majd egy szép UV időpontra és annyi... országismeretet viszont, ami júni 7-én lenne, elvileg utána héten meg tudom írni. mert jövő péntekre én be nem vállalom, az is biztos... meg tanárnő is azt mondta, hogy utána lesz majd még vizsgája, és valamelyikre beülök megírni. igaz, ezt még bőven akkor mondta, amikor még nem igazán tudtuk, mikor milyen vizsgáink lesznek :'D szal vicces egy vizsgaidőszak elé nézek...

erről ennyit, megyek vissza jegyzetelni, de előtte...
TÖLTÖTTKÉPOSZTÁT ESZEK OwO ♥ most lett kész :'D

baii~

だっふんちゅ(・ε・)

mood: fakk japanese x__X
music: Kuroshitsuji musical - 赤か黒か~ *mert nem kéne erre figyelnem, de Gureru OwO ♥ meg Sebas-chan X3 ♥*

u.i.: BASSZA MEG DE KURVÁRA MAGÁT AZ IDŐJÁRÁS!!!! ha kimegy a gépem, én felakasztom magam komolyan --;

0 megjegyzés: