2010. május 2., vasárnap

~ Hide meg mindenféle anyámkínjaság -.-; ~

naigen. ma 12 éve, hogy nincs köztünk Hide-san o.o beismerem, hogy nem vagyok egy nagy X rajongó, meg amúgy sosem mélyedtem bele a zenéjükbe, se Hide zenéjébe, de néha 1-2 számukat meghallgatom. én még csak 8 éves pöttöm voltam, mikor őt tízezrek siratták o.o azért ez az idő rengeteg o.o

am meg anyák napja... sikeresen én voltam megint a köcsög bunkó, mert péntek reggel meg lettem bízva, hogy vegyek vmi desszertet anyák napjára, és én meg sikeresen elfelejtettem... aztán szombat ugye május 1 volt, szal minden zárva, ma meg kaptam a lecseszést, hogy hogy lehetek ekkora bunkó paraszt, meg hogy tényleg ennyire nem érdekel az egész engem? se nagyanyám, se anyám? én kerek perec megmondtam, hogy hát nem... én se igazán érdeklem őket, és egy ideje ők se érdekelnek igazán.

am aztán anyuval meg hugommal bementünk Auchanba, szal a csokit is megvettük, meg vettem magamnak szemceruzát, mert a másik már eléggé elfogyott XD jha meg anyu vett a nyomtatóba patront, mert a fekete felmondta a szolgálatot, és nagyanyám már napok óta nyaggat, hogy nyomtassak megint "palánta kapható" lapokat... eskü erre mengy el félévente a fél patronom, hogy ezeket a szarokat nyomtatgatom... namindegy. majd holnap kap egy adaggal oszt jóvan.

am jelenleg azon töröm az üres fejem, hogy hogy folytassam a fanficet ^^" gomen, mami, de nem haladtam semmit előre ^^" na de majd most nekikezdek, hogy legalább egy részét megirjam o.o vagynem o.o

na meg ugye Vámos dogát se irtam meg... még mindig csak 2 oldal van meg belőle, és nem jutok sehova sem .___. na szép hét elé nézünk :'D de legalább iráni nem lesz 3 hétig OwO

am meg szép új hajam van :'D pöppet megnyírtam magamnak XD kép az még nincs, és nem is tudom, mikor vagy hogy lesz, mivel telóval próbáltam, de nem látszik o.o na mindegy.

na meg mai napom egyetlen jóságos pontja..pontjai :'D mert miért ne egyből kettő XD
szal Aki sikeresen búvárvizsgázott XD nem vicc. komolyan XD az egyik mellékelt képtől majdnem idehaltam OqO azért ezt tuti direkt csinálta a fengörlök kinyírása végett... majd ha valamelyik vízbefullna, mehetne kibúvárkodni onnan XD

na meg Mao :'D volt SADS koncerten, és színtiszta fenbojkodásból állt az egész blogja :'D ♥
koncert után lefényképezkedett az öltözőbe Kiyoharuval is X3

azért Kiyoharu is megjegyezte, hogy Mao túl sokat fogyott... de komolyan kezdem félteni Nyant, mert elfogy o.o

namindegy, megyek vissza, talán írok fanficet, bár sztem ebből olvasás lesz OwO van Nekoko új fejezeeet X3

baii~ :'D

だっふんちゅ(・ε・)

mood: nyahahaaaaaa~ :*:・( ̄∀ ̄)・:*:
music:-

0 megjegyzés: