2010. május 15., szombat

~ Rómeó és Júlia musical ~

Konbanwa~
a héten közölte velem húgom, úgy csütörtök tájékán, hogy mivel anyám dolgozik, ezért én megyek vele színházba :'D
azt persze elfelejtette közölni, hogy musical, szal én számítottam sima színház, helyette kaptam fergeteges musical OwO *oké, azt is ma reggel tudtam meg, hogy az Operett Színházba megyünk, szal nocomment XD*

Ritkán járok színházba, igazat megvallva alig voltam még XD max ilyen iskola szervezte előadások, legutóbb valamikor olyan 3-4 éve ^^" szal megkövezni ne tessék, nem ismerem a színészi gárdát :'D Így csak kimásoltam a mai fellépők listáját az operett Színház honlapjáról :'D *gyökér desu~*

Száraz Tamás - Rómeó
Vágó Bernadett - Júlia
Szabó P. Szilveszter - Tybalt
Imre Sebastian - Escalus, Verona hercege
Csuha Lajos - Capulet
Janza Kata - Capuletné
Csengeri Ottília - Montague-né
Polyák Lilla - Dada
Földes Tamás - Lőrinc barát
Bereczki Zoltán - Mercutio
Mészáros Árpád Zsolt - Benvolio
Homonnay Zsolt - Paris

oké, elismerem, hogy volt, akit vagy már láttam *évekkel ezelőtt XD* vagy hallottam névről vagy nemtomhol, szal azért nem volt 100%ig ismeretlen az egész ^^" meg néztem én már videón R&J musicalt :'D ♥

am vicces volt, jól elől ültünk, 6. sor kellős közepén :'D szal jó volt a kilátás XD
Benvolio és Mercutio voltak szvsz a legjobbak XD ♥ végén ha jól hallottam, ők kapták a legnagyobb tapsot :'D meg Tybalt :'D bár lehet csak a mellettem lévők éljenzését hallottam XD lényegtelen :'D jó volt nagyon OwO

ezek után lehet leállok mondjuk... japán Shakespeare musicaleket nézni XD még itt van 2-3 amit nem néztem meg csak letöltöttem, csak nemtom, hogy dvdn vagy még a gépemen o__O; a Kuroshitsuji musical viszont a gépemen van XD ♥

na közben megtaláltam a Musical dvdmet~ szal vagy West Side Story (Ikuta Toma ♥) vagy Comedy of errors, vagy Kuroshitsuji XD
vagy a végén rámjön valami, és Azumi 2-t vagy Nana moviet nézek XD

ahelyett, hogy tanulnék... de jelentem, ma már átnéztem a kanjikat 2x oda vissza XD még délután... azóta se tudok többet, mint eddig szerintem XD *süllyed földalá*

baii~

だっふんちゅ(・ε・)

mood: nyúúúúzikeeeeel :'D nyúzik kell XD
music: Dope stars inc. - Can you imagine

2 megjegyzés:

Miri írta...

Kuroshitsuji musical érdekelne :D ha adok vmi hordozót nem tudnád átírni nekem is? :D

Fru-chan írta...

persze, átírom :'D am semmi felirat szal :'D de én backstage videók után látni akarom végre OwO *megy megnézni mostmár XD*