2010. május 26., szerda

~ netbook OwO ~

nyuhuuuuujj~ ma kaptam netbookot OwO
igaz, hogy közös használaton lesz hugommal, de van cuki, sötétkék netbookom OwO
gyönyörű színe van ♥

majd még sztem holnap szórakozok vele egy sort, hogy a mindennapi használatban lévő programokat rárakjam, amik nincsenek, pl msn XD az a régi van rajta... az meg kőkori szal hanyagolandó XD

*néhány órával később és pár méterrel arrébb*

na, kezdek rájönni, mi merre hol ezen a kütyün :'D
- megtaláltam a másik msnt is, az volt a trükk, hogy nem a programoknál kellett voolna keresni :'D
- am meg sikerült ráraknom az ázsiai betűket, szal most már tudok japánul is írni OwO
- google desktopot is felraktam
- rájöttem, hogy csatlakozik az egész vezeték nélkül netre XD

meg még nemtom :'D

neve még nemtom mit adjak neki, valszeg Hitsugi lesz, mint szinte mindegyik kütyümnek XD vagy Hitsunyan~ vagy Chibi, amit Doa javasolt, hamár itt Töpszliztem ezt a csodát :'D szal a nevén még gondolkozok egyet :'D

más:

お誕生日 おめでとう れいたくん
drága apám :'D ma 29 éves OwO Doa mami szörnyúlkdött is ma egy sort XD na meg mikor leesett neki, hogy Aoi már 31 és nem 30, meg hogy jövőre még 3an betöltik a 30at XD


jha am túl vagyok a japán érettségi írásbeli részén... sztem siralmas lesz XD többet nem fűznék hozzá :'D

meg ma volt még egy kínai töri vizsga is o.o nocomment jelleget öltött...

na de hogy teljes legyen a napom, elhagytam Gurerut @__@ leesett a telefonomról ;o; és nemtom, hol... vagy Szent Imre téren, vagy ott a buszon, vagy a cspeli házunkban, vagy az Auchanban... nemtom, melyik a legjobb --; ha nem lesz meg, max vezek másikat,,, de én őt akarom vissza @__@

na asszem ennyit mára, majd délután a nagygépnél átszerkesztem ezt a bejegyzést, mert itt most nincs kedvem fekve szórakozni XD meg aludni kéne már, ha az elmúlt több, mint 2 napban nem tettem meg :'D

baii~

だっふんちゅ~

mood: nyanyanyaaa~
music: -

szerk: szinezve a bejegyzés :'D *2010.05.27. 20:05kor*

0 megjegyzés: